Добре познатото рекламно клише, че "сексът продава" сякаш никога не е било по-вярно. Вече няколко десетилетия рекламистите по целия свят следват това просто правило при изработването на рекламните спотове. Това обаче се оказва недопустимо в Индия.
Британското издание The First Post пише, че Съветът по рекламните стандарти в страната е забранил излъчването на "открито сексуална" реклама на дезодорант.
На телевизионните канали в Индия е било наредено да ревизират съдържанието на рекламата в срок от пет дни или тя да бъде свалена от ефир.
Всъщност в рекламата, която можете да гледате тук – http://www.youtube.com/watch?v=Oe8Q-nO2o5I&feature=player_embedded, трудно може да се определи кое е така скандално.
От индийското министерство обаче излизат с официално изявление, в което се казва, че посланието на реклами като тази е да си играят с похотливите мъжки инстинкти. Властите в страната са категорични, че подобни реклами са "непристойни, вулгарни и неприлични", и обида за "добрия вкус и благоприличието".