Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира от днес, 17 септември, рекламна кампания за България на летище Франкфурт - едно от най-големите в Европа и второ по натовареност на континента.
Акцията се осъществява съвместно с "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”. Билбордове на теми "Море", "Култура" и "Еко" представят страната ни като атрактивна дестинация пред милионите пътници и посетители на аеропорта.
Кампанията ще продължи един месец. Рекламата на летище Франкфурт е от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хора от един И различни точки на земното кълбо.
Всеки месец през терминалите тук преминават над 4 милиона пътници от цял свят. Придружават ги още 1,5 милиона посрещачи, изпращачи и други лица.