„Зеленият” маркетинг обещава добри резултати за финансовите компании

Но само ако се играе по правилата

по статията работи: Нели Минчева | 24.04.2011 | 11:15
Повече за:

Компаниите за финансови услуги може да преразгледат отношението си към важността на "зеления” маркетинг, който беше подценен по време на икономическата криза.

Според проучване на изследователската компания Mintel повечето потребители, участвали в нейно изследване (72%), казват, че "биха се чувствали добре да използват финансови услуги, предлагани от фирма, която инвестира в компании за екологични решения”.

По този начин потребителите ще знаят, че индиректно подпомагат "зелените” идеи и със своите пари. 

В същото време обаче на този тип маркетинг се гледа и с немалка доза скептицизъм. Половината от запитаните например казват, че е много вероятно компаниите само да твърдят, че помагат на екокаузи, а всъщност това да е само параван с цел привличане на повече клиенти.

Според специалистите преодоляването на това скептично отношение е ключът към успешните екоинициативи, които зависят от включването на много хора, а в същото време и помагат на бизнеса на конкретните компании.

В този смисъл е добре да се отчитат подробни резултати от съответната кампания, нещата да са прозрачни и хората да имат желание да се включат повторно в "зелени” кампании.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


2 Ива Хинова 27.04.2011 | 11:15
„Зеленият“ маркетинг наистина е обещаваща инвестиция, още повече като се има предвид, че в последно време „зеленото“ е на мода. Това от друга страна обаче е лошо, защото всички фирми се опитват да „яхнат вълната“ заради по-добрите печалби, а в същото време много от тях не са зелено ориентирани, така у потребителите се създава впечатлението, че всичко свързано с тази идея е някак си измамно и само на думи. Дано в бъдеще „зеленото“ от мода да се превърне в култура. :)))
1 Мариана . 27.04.2011 | 11:03
Хората трябва повече да се замислят върху това в какво инвестират парите си, защото всяка една наша покупка е инвестиция и тя оказва влияние върху глобалното затопляне, околната среда, дивите животни и т.н. Ако не сме сигурни, че парите ни ще отидат на точното място за правилната кауза винаги можем да направим справка в интернет и един от възможните варвианти е: http://www.socialinvest.org/

ТВ програма

Кино

  • Сега Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:20 Още от деня коментарно предаване
  • 18:45 Спорт ТОТО
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • Сега Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Кажи честно" - забавно шоу с...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • Сега Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
  • 23:00 Новините на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.