Малкият бизнес в САЩ и позицията му относно климатичните промени са забравени от Американската търговска камара, показва кампания на 350.org под надслов "Американската търговска камара не говори от мое име".
Около седмица след началото на кампанията над 1000 малки американски фирми са се присъединили към инициативата. Авторите на инициативата очакват, че до една година присъединилите се ще са в пъти повече, може би над 100 хил. компании.
Самата кампания е инициирана от Уилям Маккибън – основател на 350.org. Той се вдъхновява от проучване на организацията ChamberWatch, която извършва проверка на даренията за Американската търговска камара и открива, че 55% от финансиране идва от едва 16 големи компании. Всяка от тези компании е дала най-малко 1 млн. долара на камарата.
Проблемите с позицията на Американската търговска камара не са новост. Преди години Apple напусна организацията заради несъгласие по отношение на глобалното затопляне. Nike пък се оттегли от борда на камарата, защото никой не се консултира с популярната компания.