Да бъдеш шеф - за това мечтаят много хора. Управлението на служителите, многото задачи за вършене и голямото напрежение често карат шефовете да стават гадняри.
А не бива. Колегите от Econ.bg представят пет грешки, които е по-добре да не допускате, когато сте шеф.
Управлявате по метода на "командвам и контролирам"
Този метод означава, че всеки е длъжен да прави само това, което е абсолютно задължително, а собствените инициативи се наказват.
Преди години може и да е било нормално да се унищожава креативността, когато се е очаквало човек да работи за една компания в продължение на десетилетия. В момента обаче не е. Сега хората не работят за фирмата, а за собствената си кариера.
Ако един шеф прилага метода "Командвам и контролирам", най-добрите му служители ще го напуснат. Същевременно всеки, който се справя добре при такъв принцип на работа, не е най-добрият възможен служител.
Какви подходи още да избягвате, ако искате да бъдете добър шеф, прочетете в Econ.bg.