Независимо дали сте от най-върлите фенове на реда и държите всяко нещо да е на точното си място, или точно обратното – владеете хаоса, едно е сигурно – това не ви осигурява необходимата организираност.
Защото, да си го кажем направо - голяма част от нас са в истински хаос на работното си място. И това не се изразява само в нахвърляните безразборно неща на бюрото, или засъхналото кафе в чашата ни от миналата седмица.
В основата на това, че времето все не ви стига или сте забравили, че имате да свършите нещо и сте се захванали с друго, е перманентната неорганизираност.
А тя, от своя страна, пречи във всеки аспект на живота, включително заради стреса и напрежението, които носи, можете да си навлечете проблеми и вкъщи.
Вижте 8 прости и ефективни начина, да се преборите с нея при Econ.bg.