Китай, САЩ и Германия – това са трите най-добри места за бизнес в очите на международните компании, сочи проучване на счетоводната компания BDO, която има офиси в над 100 държави по цял свят. На последно място се класира Италия.
В проучването, цитирано от The Local, са участвали общо 751 компании. Като плюс за трите най-привлекателни дестинации се сочи икономическият растеж за Китай и сравнително отворените пазари на САЩ и Германия. Интересното е, че специално за Германия минус е намирането на добри кадри на мениджърско ниво, бюрокрацията, както и жестоката конкуренция на местно ниво.
Друг интересен аспект на проучването е, че германските компании се опитват да пробият усилено на руския пазар. Проблемите, които те срещат там, са подобни, но флуктоацията между еврото и руската рубла ги притеснява най-много.