Остана ли някакво бъдеще за Криско?

Само преди няколко месеца Криско беше обикновен бг рапър

по статията работи: Неда Ковачева | 12.09.2012 | 17:46

Само преди няколко месеца Криско беше обикновен бг рапър. Най-обикновен. Една част от българите (по-младите) го бяха чували и си тананикаха някои негови песнички. Друга част изобщо не подозираше за съществуването му.

И дойде денят, в който Криско се появи в рекламния клип на bTV за платформата им VOYO. Повратната точка. От този ден нататък всички са виждали Криско, но огромна част от зрителите продължава си задава въпроса: Кой, по дяволите, си ти, бе?

Успя ли обществената телевизия да срине музикалната кариера на младия рапър, опитвайки се да прокарва псевдоценности? Мисля, че успя. Не че е бил звезда. Напротив. Но адът за него тепърва започва и причините са няколко.

Основната е, че цялата кампания на bTV поражда главно негативно настроение сред населението. Не защото се опитва да прокламира честно потребление на интелектуалната собственост, а защото чрез тази идея иска да прокара собствения си продукт. Рекламните клипове в подкрепа на кампанията обаче срещнаха страшен отпор и мигновен подигравателен отзвук.

Първа жертва бе Асен Блатечки, който кротко похапваше от чужд хладилник, защото собственикът си свалил неговия филм безплатно. Актьорът моментално бе "погнат" от карикатури, пародийни клипове и комикси. Само че Блатечки не е прохождащ артист, разчитащ на имидж и топло посрещане от българската публика. Той от години е на сцената и пред камерите. Вече има отгледана публика.

При Криско обаче положението е съвсем различно. Появата му във втория рекламен клип, в който той взима автомобила на някаква мацка, защото е сваляла негови песни от интернет, породи вълна от недоумение, примесено с възмущение. Недоумението дойде от онази част от населението, която идея си нямаше кой е Криско и защо някой би искал да си тегли негова музика. Възмущението пък се зароди от факта, че тепърва прохождащият рапър, който дори още няма издаден албум, влиза в образа на голяма нахална звезда.

Нека приемем, че нито Асен Блатечки, нито Криско са се снимали в рекламите безвъзмездно. Някой специалист от bTV ги е поканил за лица на кампанията, платил им е за услугата и сега продуктът е факт. Следователно те просто са свършили професионално работата си. Ако името и лицето на Блатечки не говорят сами за себе си, то той няма как да е известен актьор, нали така? Криско обаче ще страда. Тепърва ще страда. Защото, без той да има вина, прие кофти оферта в неподходящото време.

Защо неподходящо време ли? Защото в момента bTV е най-критикуваната българска телевизия. По ред причини. Всичко започна с цунамито от турски сериали, буквално удавило зрителите на тази телевизия. Ръководството се опита да "попие" със създаването на няколко български продукции, но напрежението вече беше създадено. След това се случиха размириците в Катуница. Отразяването на събитията от журналиста Миролюба Бенатова разгневи много българи.

За капак тази година Диана Найденова скандализира цялото общество с изключително грубото си интервю с еколога Петко Цветков, участник в протестите за Закона за горите на Орлов мост. Последвалите извинения не помогнаха. Интернет обществото окончателно се обърна срещу телевизията и работещите в нея и дори бе подета кампания за масово НЕгледане на bTV, която да доведе до спадане на рейтингите и оттегляне на рекламодателите.

Сега Криско става жертва на целия този негативизъм и провалената рекламна кампания на bTV. Сега Криско е наричан Дриско. Всяка негова песен, евентуален албум и всичко, което тепърва ще прави, ще бъде поглеждано със спомена за "ще ти взема колата, защото така е честно".

Аз не съм фенка на Криско. Никога не съм намирала нищо оригинално у него, дори ме дразнеше фактът, че открито "си щипва" похвати от наложили се имена на българската рап сцена като Ъпсурт. Но това не ми пречи да видя как оттук нататък ще има доста проблематична кариера. Не защото "такива сме си ние българите" и всеки обича да повтаря, че сме злобно племе без никакви ценности. А защото лицето и името на този софийски ентусиаст (в официалния му сайт пише, че е роден в столицата) занапред ще бъдат свързвани с bTV и псевдоборбата им с пиратството.

Тези дни в пресата излезе информация, че Криско бил хванат с кокаин. Моментално заваляха коментари в интернет от типа на: "Ахааа, значи той иска да му плащаме за песните, за да се друса, така ли?". Вчера пък рапърът разпространи официално писмо до медиите, в което отрича тази информация и се възмущава от отношението на жълтите медии.

Криско, още много дълго време всяка твоя крачка ще бъде гледана през призмата на участието ти във въпросната рекламна кампания. Ще ти трябват много здрави нерви, много силни песни и добри съветници, които да те пазят от подобни грешни крачки. Ако те болят задните части, защото неочаквано си паднал отвисоко, е най-добре да се изправиш бързичко и да не си губиш времето с лъскане на собствения си имидж. Работи така, че някой сам да поиска да си купи албума ти (ако издадеш такъв). Ще ти бъде трудно.

Лицата на рекламната кампания за VOYO получиха звучни шамари. А телевизията стои зад кулисите и се моли плесниците да не достигнат до тях. Успя ли обаче тази ситуация да съсипе кариерата на Криско? Предстои да разберем.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


166 Черногледецъ Храбъръ 11.10.2012 | 22:21
За едни сватба, за други брадва. За едни Криско, за други-Дрикско...
165 Pavel Vassilev 06.10.2012 | 22:06
Човек, ти по-добре спри за малко да се зарибяваш и вземи някой урок по правопис!
164 Мартин Стоичков 06.10.2012 | 18:20
Относно коката: В Щатите, знаете ли, че почти всяка звезда, било филмова или музикална е ползвала наркотици и именно кокаин.Ама тва никой не го грее, там гледат таланта на човека, а не се занимават с личният му живот, нито пишат подобни статии за рухване на карирата му и т.н. Относно реклата: Ако на всеки от вас, който плюе тука, му дадат хилядарка за да се снима в 10 секунден клип, мисля, че никой няма да откаже.Другото което е, това което се казва от изпълнителя, не го измисля той, за тая работа си има продуценти.Значи вие само гледате и слушате, без да се замисляте изобщо.Мисля,че Криско или Блатечки, изобщо не ги грее, дали някой им тегли филмите или музиката, просто са се съгласили да се снимат в рекламата.И на авторката, това където го е казала за БТВ, не че е грешно, но същото може да се каже и за нея, защото си е написала статията, но съдържанието не струва, сори.
163 Valeri Georgiev 06.10.2012 | 16:24
Чети най-горе вляво!
162 Valeri Georgiev 06.10.2012 | 16:17
ож
161 Atanas Chelibashki 06.10.2012 | 16:10
Кой пише такиша глупости?Какво му е на Криско.От обикновен рапър за едно лято направи песни които голяма част от младежите са слушали непрекъснато.Не мисля,че е анти-реклама
160 Антон Петров 06.10.2012 | 16:03
Мария Стоянова кои дискотеки пълни ? Ти имаш ли си понятие от клубове ходила ли си някога там ? Криско не случайно почти никъде не е канен и ако е канен това е сигорен провал. Аз съм имал случай където певеца е гонен от сцената въпреки платения му хонорар защо ли ? Криско къде и как е правил концерти щото аз не се сещам той някога да участвал самостоятелно или да е имал собствен концерт. "Ъхаеш на аборт" това ли е хубавата българска музика ? Ще ти кажа един виц: "Асен Балтечки се прибира в тях и гледа Кубрат Пулев да ми рови в хладилника и вика -А Кобра . Какво правиш тук ? -Ами на търся нещо за ядене ама няма я отиди ми купи една пица да изям докато Криско ми мие колата долу. Сами си направи сметка за какво рти говорят в статията горе. Криско е един второкачествен продукт ( нещо тип китайска стока) който опитват да го наложат продуценти да искарат някой лев. той е от типа артист за един ден. След време ще е трета глуха нито има глас нито талант и качества да бъде това което е. Само с амбиция не става иска се и малко акъл.
159 Ventsislav Dimitrov 06.10.2012 | 15:38
Селооо село....чула 3 песни на Криско => има само 3,ами не целия свят се върти около теб мила...ходи прекопай лука вече...
158 Мария Стоянова 06.10.2012 | 15:30
Не мисля, че 1 реклама ще попречи на кариерата на Криско. Това че от скоро взе да става по-известен, че повечето от вас са разбрали за него чак тази година не означава, че е започнал кариерата си сега. Момчето има доста голям отпит, защото е учило в музикално училище и първите му песни започнаха да излизат през 2008-2009. Кого мислите наричаха "Българският Джъстин Тимбърлейк" през 2009 ? Не кой друг,а Криско. Точни през 2009 започна да става известен и с всеки изминал ден има все повече и повече фенове. Той е човекът който пълни българските дискотеки и на концертите му винаги се събират адски много хора ;) Независимо дали ви харесва или не Криско си има доста фенове, песните му стават големи хитове, носи голям принос за доброто развитие на хубавата българска музика и едва ли една рекламка ше попречи на кариерата му =)
157 Мария Стоянова 06.10.2012 | 15:21
Ако си чувала само 3 песни на Криско, това не значи, че има само 3 песни ;)
156 stanimir kirqkov 06.10.2012 | 15:14
Скандални и шокиращи новини и снимки за Криско - http://is.gd/cLvIig
155 STANCHO PETROV 06.10.2012 | 15:02
BG МЕДИЛИ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.362375757178342.86344.350656861683565&type=3
154 STANCHO PETROV 06.10.2012 | 15:02
BG МЕДИЛИ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.362375757178342.86344.350656861683565&type=3
153 Milen Nikolov 06.10.2012 | 14:49
боли ме фара за дриско
152 Martin Bachkov 06.10.2012 | 14:31
Krisko li ne drusa be ta toi ima pesen "dqlkam bqlo" hahahahahahahahahahaha
151 Angel Mironov 23.09.2012 | 15:38
Ето какво каква самия Криско за това - http://is.gd/LhMPrT
150 Teodora Georgieva 19.09.2012 | 10:05
С Асен Блатечки бих вечеряла всяка вечер и без да му тегля и гледам филмите.Предпочитам той да ми ги разказва.Въпросния Криско не съм го чувала,не свалям парчетата му и ако ми вземе колата ще извикам полиция.Винаги съм смятала,че ако нещо не ти харесва не бива да го правиш.Не харесвам турски сериали и когато пуснат такива сменям канала.Рекламите ме дразнят и когато ги пуснат ставам и си намирам друга работа.Хора,гледайте си спокойствието,правете това което ви харесва и въобще не се вълнувайте какво цели БТВ или някоя друга ТВ.На тях за това им се плаща.
149 Teodora Georgieva 19.09.2012 | 10:05
С Асен Блатечки бих вечеряла всяка вечер и без да му тегля и гледам филмите.Предпочитам той да ми ги разказва.Въпросния Криско не съм го чувала,не свалям парчетата му и ако ми вземе колата ще извикам полиция.Винаги съм смятала,че ако нещо не ти харесва не бива да го правиш.Не харесвам турски сериали и когато пуснат такива сменям канала.Рекламите ме дразнят и когато ги пуснат ставам и си намирам друга работа.Хора,гледайте си спокойствието,правете това което ви харесва и въобще не се вълнувайте какво цели БТВ или някоя друга ТВ.На тях за това им се плаща.
148 Деан Досев 18.09.2012 | 09:25
Пълни глупости... нямате си друга работа ами да пишете измислици... като е никой, защо сега ми е залят интернет и всички жълти боклуци пишете за него а ??? много сте зле... журналисти ми били... ходете да продавате дрешки в мола, че за друго не ставате...
147 Г Б 18.09.2012 | 05:50
Вие тийнейджърите които са му фенове нямате ли ги за отгледана публика (извинявам се че нямам пунктуация ама клавиатурата ми се бъгна)
146 Reni Kostova 18.09.2012 | 01:25
Лелее, не вярвам на очите си! Толкова интелигентно написано, абълва толкова злоба! Некадърната авторка на поръчковата статия дориси позволява да се обръща към въпросния Криско : "Криско, още много дълго време всяка твоя крачка ще бъде гледана през призмата на участието ти във въпросната рекламна кампания. Ще ти трябват много здрави нерви, много силни песни и добри съветници, които да те пазят от подобни грешни крачки. Ако те болят задните части, защото неочаквано си паднал отвисоко, е най-добре да се изправиш бързичко и да не си губиш времето с лъскане на собствения си имидж. Работи така, че някой сам да поиска да си купи албума ти (ако издадеш такъв). Ще ти бъде трудно" Какви са тези клетви, какво е това чудо. Отвратително впечатление остави у мен тази статия, дори не съм фенка на този Криско!
145 Angel Mironov 17.09.2012 | 18:22
Еми вижте какво каза самия Криско по темата (видео) - http://is.gd/LhMPrT
144 Stefan Slavchev 17.09.2012 | 10:18
Хубавото на тези статии са коментарите под тях :))) голям смях пада!
143 Stefan Slavchev 17.09.2012 | 10:17
БТВ - Баш Тюркиш Вижън
142 nikolay ivanov 17.09.2012 | 00:01
Държавата ни е довела на това дередже (това е отделна тема и много мога да говоря по нея). Същото е с киното... в много ГРАДОВЕ няма кина... как аджаба ние да гледаме български филми? Ми теглим си ги, защото няма къде да ги гледаме... С удоволствие бих си платил за да гледам филм, и когато са идвали с някакви преносими кино машини, съм ходил... както и да е.... По темата за Криско... Ами по-долу написаха, че имал 3 песни... не има доста песни, като се замисля, чудно ми е защо не е издал албум... още повече, че се има и за продуцент... Яд ме е на това, че той сам си качва песните и клиповете в YouTube и после претендира, че сме му ги сваляли... Еми... няма как да стане... Аз също съм музикален продуцент и композитор, но съм се примирил с това...
141 nikolay ivanov 17.09.2012 | 00:00
Държавата ни е довела на това дередже (това е отделна тема и много мога да говоря по нея). Същото е с киното... в много ГРАДОВЕ няма кина... как аджаба ние да гледаме български филми? Ми теглим си ги, защото няма къде да ги гледаме... С удоволствие бих си платил за да гледам филм, и когато са идвали с някакви преносими кино машини, съм ходил... както и да е.... По темата за Криско... Ами по-долу написаха, че имал 3 песни... не има доста песни, като се замисля, чудно ми е защо не е издал албум... още повече, че се има и за продуцент... Яд ме е на това, че той сам си качва песните и клиповете в YouTube и после претендира, че сме му ги сваляли... Еми... няма как да стане... Аз също съм музикален продуцент и композитор, но съм се примирил с това...
140 nikolay ivanov 17.09.2012 | 00:00
Държавата ни е довела на това дередже (това е отделна тема и много мога да говоря по нея). Същото е с киното... в много ГРАДОВЕ няма кина... как аджаба ние да гледаме български филми? Ми теглим си ги, защото няма къде да ги гледаме... С удоволствие бих си платил за да гледам филм, и когато са идвали с някакви преносими кино машини, съм ходил... както и да е.... По темата за Криско... Ами по-долу написаха, че имал 3 песни... не има доста песни, като се замисля, чудно ми е защо не е издал албум... още повече, че се има и за продуцент... Яд ме е на това, че той сам си качва песните и клиповете в YouTube и после претендира, че сме му ги сваляли... Еми... няма как да стане... Аз също съм музикален продуцент и композитор, но съм се примирил с това...
139 Silvia Yancheva 17.09.2012 | 00:00
Много безсмислена и празна статия. От кога журналистиката има функция на съветник? Освен че печелите "известност", защото хората се убиват да пишат и да спорят, аз друг смисъл не намирам. Никаква стойност няма новината ... Мисля,че кариерата на Криско си е негов проблем и когато не се отразява нещо конкретно, новината си е чиста таблойдна жълтина, която доста отегчава мислещата аудитория.
138 Ivan Rumenov 16.09.2012 | 22:34
Радост, повече никога ама никога не се напъвай да коментираш статйй..просто не ти се отдава! Родиш ли се тъп и елементарен , оставаш за дълго такъв!!!!
137 Merida Felidae 15.09.2012 | 21:13
1. Има три песни, това кариера ли го наричате? 2. Аз съм ЗА свободата на словото, но с Удоволствие ще му цензурирам песните, защото: 3. тъпите му песни спомагат за затъпяването на поколението ми 4. Бих осъдила пиратските сайтове, но не защото ограбват изпълнителите, а защото хората могат да теглят от тях глупостите на Дриско. 5. В града ми няма нито един музикален магазин. Откъде, дявол да го вземе, да си купувам дискове с музика?
136 Мария Павлова 15.09.2012 | 10:38
Гледайте БТВ балъци !
135 Bojidara Ilieva 15.09.2012 | 10:21
Това са абсолютни глупости!Който си е слушал Криско,пак ще си го слуша.А който незнае кой е той,той не си сваля музика от интернет и не го вълнува нито кампанията,нито рекламата.Аз съм съгласна,че трябва да започнем да ценим труда на нашите музиканти и актьори,за да не търсят те други начини да преживяват.Плюс това,за всички неинформирани,Криско пише и е написал текстове на много популярни песни,така че не злобеите и не го мислете него,той е талат за разлика от бездарниците които умеят само да критикуват!!
134 Stella Nikolaewa 15.09.2012 | 08:10
защото човекът искал да бъде звезда ... те затова рапърите не се натискат да стават известни ; ]]]
133 B M 15.09.2012 | 03:07
дриско и от мутрите лапал - в Бетонирай България
132 WiseMan CAx 14.09.2012 | 20:55
На всеки му се случва да падне от високо... Никак не е лесно да се изправиш, но ако Криско е истински мъж ще се справи, а иначе си получи звездните 5 минутки.
131 Александър Александров 14.09.2012 | 18:28
на мен ми се струва че тази статия цели да "събори" кариерата на Криско.. никой не е искал мнението на псевдо журналистката относно бъдещото творческо развитие на Криско.. пълна боза е тази статия, дръжте се малко смешници.. имате си собствени чинии гледайте там !
130 Veni Ivanova 14.09.2012 | 17:19
Признавам, че изобщо не ми пука за Криско и прочетох статията от чиста скука. За мен това е поредната глупост, написана от "журналист", на когото се плаща "на дума". В случая авторката предрича многократно гибелта на кариерата на момчето, което явно си изкарва парите единствено от музика и просто е решило да вземе хилядарка от глупостта на бТВ. Втълпяваните в излишък предсказания правят авторката и писанията й по-нелепи, дори и от клипа.
129 Veni Ivanova 14.09.2012 | 17:08
Признавам, че изобщо не ми пука за Криско и прочетох цялата статия, защото ми беше скучно, но написаното ми се стори доста странно.. А именно, че въпросната авторка предрича многократно гибелта на кариерата на момчето.. аз оставам с впечатление, че е поръчкова и на "журналистката" е и платено "за дума" да предсказва бъдещето на някакво обикновено момче, което явно си изкарва хляба от това, с което се занимава, и просто е решило да вземе хилядарка за участието си в клипа на бТВ.
128 Veni Ivanova 14.09.2012 | 17:08
Признавам, че изобщо не ми пука за Криско и прочетох цялата статия, защото ми беше скучно, но написаното ми се стори доста странно.. А именно, че въпросната авторка предрича многократно гибелта на кариерата на момчето.. аз оставам с впечатление, че е поръчкова и на "журналистката" е и платено "за дума" да предсказва бъдещето на някакво обикновено момче, което явно си изкарва хляба от това, с което се занимава, и просто е решило да вземе хилядарка за участието си в клипа на бТВ.
127 Александър Натов 14.09.2012 | 10:11
Ех смешници....Някой ми говори какъв пример дават песните му, вредяли и прочие. Това, че сте слабохарактерни пиклювци дето като чуете нещо започвате да го правите не значи нищо. АЗ нито се друсам нито нищо, обаче съм страшно зарибен по песните на Криско, защото има хляб в тях така да се каже. Хайде, моля ви се, вземете се в ръце и не разказвайте вицове.
126 Радост Иванова 14.09.2012 | 09:48
хахах Криско да залезе пхахах шегаджий вие като си слушате Азис, Галенчето и Андрейчето това не прави, че Криско ще залезе. Вие не виждате ли, че той е на почвече участия от всички други певци...на вас пресите ви давам едно средно пръстче и да си го начукате..Криско докат не стане на 50 няма да залезе е тъпаци. Да виждате, че Криско залязва? НЕ. Да виждате ли, че това което пишат е истина? НЕ нищо не е истина е !! Спрете са...вече нова мода ли има ? Да си правим тъпи статуси за известни хора който не са вярни еми хубу..вие след няколко седмици ще напишете, че и Лили Иванова е умряла...абее кви са тея глупости простоо... ;х без думичка повече съм
125 Elica Zheleva 14.09.2012 | 09:26
Криско е кадърно момче. Развива се и прави сравнително добри парчета, като се има предвид останалата част от поп гилдията. Песните му оглавиха таз годишните класации по рейтинг. Не случайно, като пуснеш някоя музикална телевизия в рамките на 1 час ще чуеш поне едно негово парче. Има още какво да учи, но кой ли няма... Недейте да топите хората само защото са се снимали в някаква реклама. За изпълнителите всичко, което изкарат допълнително от реклами или каквото и да било друго се влага в песни, клипове и не ви ли писна вече да няма една нормална българска поп песен, като изключим изключително малкият брой поп певци, които с годините изчезнаха съвсем от музикалната сцена. Ако искате още чалга просто си пуснете Планета!!!
124 Ivelin N 13.09.2012 | 23:59
Братлтенце, плаче ми се като чета подобни неграмотни коментари (за жалост са над 80%)- за запетаи и главни букви, ясно че дума не може да става, но поне "негледам" - това са две думи - "не" и "гледам". Също така "вия"...дали виеш, дали не виеш хората слабо ги интересува. Моля Ви хора, за това поколение е вече много късно, но не позволявайте да превърнете своите собствени деца след време в неграмотни хора, които се чудят защо не могат да си намерят свястна работа и цял живот си оствават роби, които работят за 400 лв. на месец!!!
123 Силвия Димитрова 13.09.2012 | 23:57
А кой БГ певец дава добър пример на подрастващите? Поп-а умря тотално! Рапа едвам крета....Да се оставим на чалгията и да се лее селяния на воля освен?! Сигурно Азис с голата си черна хралупа лъснала по детските раници и тетрадки е примера на България!? Едва ли и 1% от слушащите Криско са станали наркомани заради текстовете на песните му, друга история е с чалгията там вече провала е на 100% смятам всеки се е сблъсквал с малолетни парцаля с вафли в косите !
122 Ivelin N 13.09.2012 | 23:57
Братлтенце, плаче ми се като чета подобни неграмотни коментари (за жалост са над 80%)- за запетаи и главни букви, ясно че дума не може да става, но поне "негледам" - това са две думи - "не" и "гледам". Също така "вия"...дали виеш, дали не виеш хората слабо ги интересува. Моля Ви хора, за това поколение е вече много късно, но не позволявайте да превърнете своите собствени деца след време в неграмотни хора, които се чудят защо не могат да си намерят свястна работа и цял живот си оствават рови, които работят за 400 лв. на месец!!!
121 Lina Stankova 13.09.2012 | 23:13
Не мисля, че някаква си реклама може да те накара да намразиш някой..
120 Ana-maria Dineva 13.09.2012 | 23:09
Боже! Хора стегнете се не че нещо ама не мислите ли че малко прекалявате с хейта! Рекламата е тъпа окей, но все пак Криско си остава Криско една реклама ли трябва да допуснем да го съсипе?! А да забравих по-добре да слушаме Азис? Не е истина обаче че ние все гледаме да оплюем българските рапъри. Не казвам, че Криско е великия рапър, но е вярно, че всеки наш рапър все за нещо го критикуваме! Те са такива и трябва да бъдат такива!;)
119 Ana-maria Dineva 13.09.2012 | 23:08
Боже! Хора стегнете се не че нещо ама не мислите ли че малко прекалявате с хейта! Рекламата е тъпа окей, но все пак Криско си остава Криско една реклама ли трябва да допуснем да го съсипе?! А да забравих по-добре да слушаме Азис? Не е истина обаче че ние все гледаме да оплюем българските рапъри. Не казвам, че Криско е великия рапър, но е вярно, че всеки наш рапър все за нещо го критикуваме! Те са такива и трябва да бъдат такива! ;)
118 Branimir Traikov 13.09.2012 | 22:54
за пари става дума и то за много политиците определят новините това ще се дава и това не.... криско който си го харесва пак ще си го слуша.. аз телевизия негледам ниякоя не си пускам телевизора ако можете и вия направете така и им гледайте фалитите... трябва всички да са като едно цяло за да има резултати
117 Ju Yordanova 13.09.2012 | 22:53
Многооо на сериозно взимате тоя фарс, който се разиграва в тази прогнила наша държавица....
116 Ju Yordanova 13.09.2012 | 22:49
Може да е на Криско бившата и затова да се репчи така! :)
115 Hristomir Jurnalist 13.09.2012 | 22:46
Младите ако са кухи лейки ще се връзват на всякакви малоумщини... Аре бе, не беше отдавна времето когато истерясвахме по "нон стоп индийски коноп", ама да не е цяла България нарокманизирана
114 Hristomir Jurnalist 13.09.2012 | 22:43
Да бе, сринала му се кариерата... Дрън, дрън, Зел нЕкоя стотинка от бетевето и сега крив на цела България... За гадната реклама са си виновни bTV, не Криско, той там е просто фигурант. Както и Блатечки преди това - бъзикахме го, хранихме го, ама си ни кефи (справка "Варелите" по кината) и не му смазахме кариерата. Все още половин БГ надува радиото/ТВ като пуснат "почивните дни", да не говорим за свежинята с Ангел и Мойсей... И да, използва похвати на Ъпсурт, ама те като се пенсионираха, някой трябва да яхне вълната на интелигентния хипхоп у нас - така че - маркетингово евала. Наскоро появилата се информация че бил хванат с бяло е пълен фарс, от тоалетната хартия на едро с жълти отенъци... Абе колежке, не знам на кой се натегаш, ама аз и без това отдавна ратувам специалността "журналистика" да се закрие в СУ и да оставят само ПР, с две направления - бял и черен, може и с трети дериват (измислете име) - за малки еднотипни близалки, дето си мислят, че като са правили тема по литература за 6 в даскало, значи ще изядат хляба на Лора Крумова, Светла Василева, че може и на Ралица Василева. На теб като "профи" оставям да ни разкажеш, чувала ли си за последната.
113 Hristomir Jurnalist 13.09.2012 | 22:42
Да бе, сринала му се кариерата... Дрън, дрън, Зел нЕкоя стотинка от бетевето и сега крив на цела България... За гадната реклама са си виновни bTV, не Криско, той там е просто фигурант. Както и Блатечки преди това - бъзикахме го, хранихме го, ама си ни кефи (справка "Варелите" по кината) и не му смазахме кариерата. Все още половин БГ надува радиото/ТВ като пуснат "почивните дни", да не говорим за свежинята с Ангел и Мойсей... И да, използва похвати на Ъпсурт, ама те като се пенсионираха, някой трябва да яхне вълната на интелигентния хипхоп у нас - така че - маркетингово евала. Наскоро появилата се информация че бил хванат с бяло е пълен фарс, от тоалетната хартия на едро с жълти отенъци... Абе колежке, не знам на кой се натегаш, ама аз и без това отдавна ратувам специалността "журналистика" да се закрие в СУ и да оставят само ПР, с две направления - бял и черен, може и с трети дериват (измислете име) - за малки еднотипни близалки, дето си мислят, че като са правили тема по литература за 6 в даскало, значи ще изядат хляба на Лора Крумова, Светла Василева, че може и на Ралица Василева. На теб като "профи" оставям да ни разкажеш, чувала ли си за последната.
112 Peyton Koleff 13.09.2012 | 22:41
Трябва да се критикува гнусният начин на БТВ да се продават, а не Криско, всичко е плетене на интрига от нахални журналисти.
111 Ивет Михайлова 13.09.2012 | 22:21
Не мисля, че това койзнае колко ще му попречи на кариерата. Криско е слушан предимно от тинейджъри, а не мисля, че те обръщат внимание на това в какви реклами участва той, така че...
110 Daniel Neykov 13.09.2012 | 22:19
Fair Play baby ;) Fear е друго нещо :*
109 Alex Bobadova 13.09.2012 | 22:17
Хей Nikolina Sotirova , в огромно грешка си за Криско! Аз също съм му голяма фенка и очевидно го познавам много по - добре от дъщеря ти, или просто ти не я познаваш какво точно слуша! Защото Криско има много мръсни песни и в тях не става дума само за трева! Ето ти и пример, потърси в You Tube "Дялкам бяло", "Тя е кучка" и т.н. (И двете песни са на Криско!)
108 Zdr NJ 13.09.2012 | 22:15
"Успя ли обществената телевизия да срине музикалната..." мадам, каква обществена телевизия те гони? bTV е частна медия, само БНТ1 е обществена. Как си завършила журналистика (ако избощо си) като не знаеш осношни неща и като цяло в сайтовете пишете глупости и невярна информация.
107 Zdr NJ 13.09.2012 | 22:15
"Успя ли обществената телевизия да срине музикалната..." мадам, каква обществена телевизия те гони? bTV е частна медия, само БНТ1 е обществена. Как си завършила журналистика (ако избощо си) като не знаеш осношни неща и като цяло в сайтовете пишете глупости и невярна информация.
106 Mariq Petkova 13.09.2012 | 21:52
Останах с впечатление, че авторката на статията е доста комплексирана и въобще не е наясно със събитията. Според мен за да напишеш една статия трябва да си сигурен в това за което пишеш, а доколкото прочетох, авторката е писала за неща за които съм сигурна, че е прочела във някой жълт вестник. Например за това че Криско е бил хванат със дрога тези дни. Е съжалявам мила но точно в този ден в който му се преписва това действие (известно че е станало в София )той не беше в София. А и за да пише статии, човек трябва да е безпристрастен и да показва нещата такива каквито са, а не такива каквито на него му харесват, а в тази статия, поне аз забелязвам доста от личното мнение на авторката, в което тя се опитва да убеди останалите.
105 Georgi Georgiev 13.09.2012 | 21:49
В БГ сме близо 8 милиона... ако на Криско албума струва 12 лв (преди години си купувах дъ бест на Депеш Мод 2 диска с 22 трака = 12 лв от музикален магазин със стикер както трябва) колко ли пари ще извади Криско ако музиката му е нямаше в свободното пространство.Знам че елитните ни поп фолк певици много рядко достигат продажби в размерите на 8-10 хиляди лв за албум.Едва ли не вдигат банкет като разберат... Криско колко да искара.. ? Дадох за пример Депеш Мод понеже са банда в мейнстрийма и също така всеки друг проект от музикалния мейнстрийм може да послужи за пример... тяхната музика се сваля свободно от ЦЕЛИЯ свят!Ами те кво трябва да кажат ?? Направо трябва да им станем слуги за цял живот и да изпълняваме всичко което пожелаят... не колата или хладилнка ми направо квото имаш аййдеее :) И също така ги давам за пример И бих дал всеки друг от мейнстрийма, защото колкото и да им крадят албумите никой не го е грижа понеже музиката е изразното средство на дадения творец.Когато го връхлети идея той не я изказва в прав текст както му се е пръкнало на него ами започва да е развива с цел да бъде достъпна за масата.Дефакто броя хора които слушат дадената музика са показател за това колко добре артиста изразява идейте си и дали те са в тона на заобикалящата култура. от тука на татак но комент за наще артисти.. решили да се разсърдят за тва, че хората не си копуват от тях ами крадят.. добро утро в цял свят е така!Ама само тука се очаква като направиш 2,3 сингъла и да се возиш в бенц.Те хората обикалят с едно турне цял свят а наще тука правят турне София Пловдив и Варна ... И кво му е на тоя Асен Блатечки толкова голямото майсторство ??? Чичка с шкембе дето се усмихва загадачно и гласът му бил "мъжки" ... ами че той е МЪЖ за бога къв да е..
104 Mikki Lee 13.09.2012 | 21:18
Бе какво още се оплаквате за тоя клип? Аз пари ше му дам да дойде да ми открадне колата! xD Криско го харесвам,малко или много за мен е музикален гений-на тази възраст да си пише сам музиката,да се продуцира сам и сам да си пише текстовете и да прави рап фрийстайл си е рядкост.Вярно,надут е.Обаче в България ако си станал звезда без да си в чалга индустрията имаш правото да си надут,защото наистина си постигнал нещо.Пък и Графа е много по-надут от него,ако става въпрос за това.Момчето си беше популярно още преди пет години и тръгна от кенефни клипове,че до 2 милиона гледания в Youtube.Не мисля че заслужава този хейт. От мене запомнете едно-Криско винаги е бил и ше си е номер едно~! ;D
103 Tea Filipova 13.09.2012 | 21:18
Ако си пуснете песните "Щото е маймуна" и "Бело Белисимо" ще си смените мнението. Криско не е певец който дава добър пример за младите хора. НАПРОТИВ.
102 Mikki Lee 13.09.2012 | 21:17
Бе какво още се оплаквате за тоя клип? Аз пари ше му дам да дойде да ми открадне колата! Криско го харесвам,малко или много за мен е музикален гений-на тази възраст да си пише сам музиката,да се продуцира сам и сам да си пише текстовете и да прави рап фрийстайл си е рядкост.Вярно,надут е.Обаче в България ако си станал звезда без да си в чалга индустрията имаш правото да си надут,защото наистина си постигнал нещо.Пък и Графа е много по-надут от него,ако става въпрос за това.Момчето си беше популярно още преди четири-пет години и тръгна от кенефни клипове,че до 2 милиона гледания в Youtube.Не мисля че заслужава този хейт. От мене запомнете едно-Криско винаги е бил и ше си е номер едно. ;DD
101 Georgi Georgiev 13.09.2012 | 21:09
В БГ сме близо 8 милиона... ако на Криско албума струва 12 лв (преди години си купувах дъ бест на Депеш Мод 2 диска с 22 трака = 12 лв от музикален магазин със стикер както трябва) колко ли пари ще извади Криско ако музиката му е нямаше в свободното пространство.Знам че елитните ни поп фолк певици много рядко достигат продажби в размерите на 8-10 хиляди лв за албум.Едва ли не вдигат банкет като разберат... Криско колко да искара.. ? Дадох за пример Депеш Мод понеже са банда в мейнстрийма и също така всеки друг проект от музикалния мейнстрийм може да послужи за пример... тяхната музика се сваля свободно от ЦЕЛИЯ свят!Ами те кво трябва да кажат ?? Направо трябва да им станем слуги за цял живот и да изпълняваме всичко което пожелаят... не колата или хладилнка ми направо квото имаш аййдеее :) И също така ги давам за пример И бих дал всеки друг от мейнстрийма за пример , защото колкото и да им крадят албумите никой не го е грижа понеже музиката е израз на емоций и чувства и когато артиста излезне на сцената с цел да изрази себе си или нещо друго той трябва да го направи така, че всеки да изпита точно това което той е искал.... а музиката е като езика... само дето различните езици са различните вкусове на хората и тук е тънкия момент... артиста трябва да намери общия знаменател на масата, да го приложи върху идеята си и тогава ако всичко се е получило както трябва... артиста и публиката започват да вибрират в една честота и магията се случва :) ако не разбирате гледайте някой концерт на който и да е преуспял изпълнител или състав в световен мащаб. Ако си артист и искаш да си богат ти трябва целия свят.. Криско, Ъпсурт... незнам как си повярваха наще артисти то реално погледнато няма икономически приръст за да има богата музикална индустрия... така поне ще си проличи кой за къде и как е тръгнал понеже като музикант аз знам, че музиката е чиста емоция далеч от материалното по - скоро обратното дори, и далеч не свиря за да си купя дрога, а по скоро да се почувствам надрусан от факта, че на всичкото нямане ми е достатачна само музиката за да съм хай :)
100 Svetlio Hristov 13.09.2012 | 21:03
kwo kaza http://vbox7.com/show:missjavascript?back_to=%2Fplay%3Acf4e9f7d
99 Nikolina Sotirova 13.09.2012 | 20:48
Как решихте,че е наркоман?Мойто дете е влюбено в него и не виждам тинайджъра да е лош!Слушам му песните,пак покрай детето и ми харесват.В моя пубертетски живот слушах Спенс,който ни подтикнаше към трева.Криско не го прави,евала.Щом мойта чочка го харесва,го харесвам и аз!
98 кики кики 13.09.2012 | 18:07
Малко странно, че авторът на статията пропусна момента със свалянето на "Господари на ефира"?! Мисля, на всички ни е ясно, че там играеха политически интереси, най-вече свързани с разследващото предаване в шоуто...
97 Sisi Cantall 13.09.2012 | 17:27
Дори и негативната реклама е своего рода отлична реклама. Сега поне знаят кой е Криско :)
96 Diana Tsonkova 13.09.2012 | 17:17
Не коментирам клипа,в който Криско участва.Колко е стойностен и колко поучителен е друга тема на разговор.Не се тревожете за Криско.За мен,той е едно талантливо момче и именно таланта няма кой да му го вземе.Всички песни,които е написал станаха хитове.На въпроса защо е приел офертата да се снима в клип ще отговора с въпрос-Ако ви бяха поканили да участвате в клип и да си изкарате допълнително пари нямаше ли да участвате?
95 весинка асенова 13.09.2012 | 16:41
аз пък харесвам и слушам песните му ама тая реклама наистина ме дразни .. и какво общо има Fear Play с това "Дай дваЙс лева, че лампичката свети". много на играч се прави това не са песните му за феновете да се надува пред тях, а реклама за пред цяла България.
94 Emillion Emotions 13.09.2012 | 16:41
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558255_10151100425472669_747857743_n.jpg
93 Zhivko Draganov 13.09.2012 | 16:32
Аз спирам да чета статии без автор. Човек трябва да застава зад думите си, а не зад името на долна онлайн медия...
92 доплеров ефект 13.09.2012 | 16:07
Че то какво пречи да се надруса преди въпросното участие ..
91 доплеров ефект 13.09.2012 | 16:05
Че ти какви страници и групи си харесала във фейса щом ти излизат такива заглавия. Очевидно най-жълтарските. При мен няма нищо подобно.
90 доплеров ефект 13.09.2012 | 16:03
На нея това ѝ работата, да измисля актуални теми, по които да пише. Като гледам идеално си е свършила работата . Темата за Криско стана много актуална именно чрез нейната статия
89 доплеров ефект 13.09.2012 | 16:01
А вие двамата на колко години казахте, че сте ?
88 доплеров ефект 13.09.2012 | 16:00
Може да е звезда, може да не е, но покрай тази дискусия някои хора разбраха кой в тоя криско. И вие може да я ругаете, но Неда е тази, която засили популярността му
87 Georgi Georgi 13.09.2012 | 15:49
Ama tova e prosto edna reklama po dqvolite :D Smisal na nikoy ne mu puka za taq reklama a vie neshtasnici ste edin online jult vestnik i probutvate mnenieto si kato zablujdavate horata che celiq narod misli taka - jalki ste. Kakvp ne mu e izvestno na Krisko, milichkiq rapar nikoy ne go znae - ima samo 2 miliona i 300 hilqdi gledaniq na pochivnite dni v youtube... az lichno ne go haresvam i nqma da go slusham, koito go haresva shte si go slusha ako nqkoi go zakopae tova shte sa takiva mizernici kato vas a ne reklamata ;)
86 Georgi Georgi 13.09.2012 | 15:48
Hahaha pulni gluposti - kvo se opitvate da probutate mnenieto si, na nikoy ne mu puka za taq reklama - tova e prosto edna obiknovenna reklama po dqvolite :D PICHOVE ne se zanimavayte s takiva statii, predpolagam prosto im plashtat za da nastroivat horata sreshtu BTV i krisko v sluchaq - pishat nqkvi gluposti ot imeto na naroda za da si mislqt chitatelite che vsichki ostanali mislqt taka - smeshnici...
85 Aleksandra Ivanova 13.09.2012 | 15:43
krisko si e mnogo dobar prosto zavijdat 4e tolkova barzo si izvoiuva slavata toi e nomer 1
84 Tsvety Ivanova 13.09.2012 | 15:35
абсолютно съм съгласна.... да не са и платили на нея да пише против btv..? Седнала да пише и размишлява за една просто и никаква РЕКЛАМА! това значи ли, че като играеш роля на убиец си такъв и в живота.. тъпотияЧ
83 Ani Kutleva 13.09.2012 | 15:11
vie ste ludii :D krisko vinagi e bil i 6te e nomer edno!!!!!
82 Martin Nenov
Този коментар е маркиран като неуместен.
81 Nikoleta Wassilewa 13.09.2012 | 14:35
айде стига глупости,който харесва Криско,ще слуша Криско ,въпреки рекламата.Вие все 1 е убил човек,той даже няма албум ,който да продава :Д , беше забавна даже,защо да не си направи реклама човека:)
80 доплеров ефект 13.09.2012 | 13:58
Истинският победител в това наддумване е Неда Ковачева, защото със статията си тя успя да провокира всички и да повиши значително интереса към сайтовете ай нюз и див.бг.
79 angel eyes 13.09.2012 | 13:56
След като и аз прочетох коментара на Соня Ст не мисля, че е човек който ще тръгне да критикува след прочетена само една статия. Тя е изложила доста силни аргументи, а твоят коментар с нищо не ги оборва.
78 angel eyes 13.09.2012 | 13:52
Хора, научете се да уважавате и чуждото мнение. Фактът, че не го правите говори че сте малки и незрели. А какво още ви чака в този живот .. Вие щом за Криско така се палите ...
77 angel eyes 13.09.2012 | 13:50
Доста грубичко е това, не мислиш ли. Неда е изразила една позиция. Ти не знаеш ли че в този живот няма как всички да споделят изцяло твоите вкусови предпочитания.
76 angel eyes 13.09.2012 | 13:47
Коментарите под нея са двойно по-интересни, мисля аз :)
75 Nan Biersack 13.09.2012 | 12:38
Абе хора аз съм голяма фенка на Криско и смятам, че на истинските фенове на Криско няма да им пука за скапаната реклама и ще продължът да са му фенове. Просто спрете да правите такива теми... Към "Соня СТ" миличка прочела си една статийка в жълтата преса, че Криско вземал наркотици това изобщо не е вярно. Нима не си разбрала, че там всичко е лъжа? Та то си личи като погледнеш статиите им от сорта: Някаква си там си забравила бельото на концерт... Ако искате да знаете Крико има много фенове! Може не всеки да е чувал за него, но все пак си е доста известен.
74 Chory Chory 13.09.2012 | 12:29
Криско... хах, този който пее най- тъпата песен, която лично мен ужасно много ме дразни и обижда, че нарича БЪЛГАРИТЕ- ДЕБИЛИ, БАЙ ГАНЬОВЦИ и т.н... всички , които имат връзка с тази песен са за съд! Дори и тези, които без много да се замислят я въртяха по телевизиите си с цел да я направят хит!
73 Chory Chory 13.09.2012 | 12:26
Криско... хах, този който пее най- тъпата песен, която лично мен ужасно много ме дразни и обижда, че нарича БЪЛГАРИТЕ- ДЕБИЛИ, БАЙ ГАНЬОВЦИ и т.н... всички , които имат връзка с тази песен са за съд! Дори и тези, които без много да се замислят я въртяха по телевизиите си с цел да я направят хит!
72 Боряна Янкова
Този коментар е маркиран като неуместен.
71 Kris Bojinova 13.09.2012 | 12:16
Тия дни седя и се чудя -ако "Bohemian rhapsody" на Queen в Амазон струва 0,99 долара, то колко трябва да струва въпросният абсолютен хит на Криско, теглен цели 30 000 пъти според една друга статия и какъв точно евентуален приход би генерирал, в случай, че е платен? Айде, така добра съм да му сложа стойност 1/10 от величието на "Bohemian rhapsody". В такъв случай сметката я връзваме някъде на 2700 долара за ЦЯЛО лято, без да броим нагласите на аудиторията и това, че ако е платено, тегленето няма да бъде 30 К. За тия 2 700 ли е целият панаир? За това ли той е готов да подразни публиката, която в нормалния случай ще ходи по неговите участия заради готиното парче и ще му генерира далеч по-голям приход от въпросните 9 цента? За Криско безплатното теглене на негови песни е невероятна реклама, заради това теглене го канят в шоупрограми и де факто на него налагането му като певец му излиза едва ли не for free. Разбира се, спокойно може да резне публиката и да прави песни за баба си и за първата си братовчедка. Парите за музиката на прохождащи изпълнители се дават от продуцентите, не от публиката! И публиката трябва да се научи да ти симпатизира, за да може инвестицията на продуцента да донесе приход! А не да я обвиняваш, че те "ограбва". Щото може да реши да спре да те "ограбва" и да ти слуша песничките.
70 ivan s 13.09.2012 | 12:07
и 300 пъти да го напишеш петното от тоя Дриско не можеш да изтриеш не са виновни хората че са настроено срещу него той сам си го направи , ти представи си да накарат хората да си плащат за всяка простотия в нета пък било то и песни на някакви си неизвестни изпълнители , не стига ли че сме затънали до гуша в мизерия ами и малкото ни удоволствие да ни секнат , я се замислете
69 ivan s 13.09.2012 | 11:49
ДА тотално му съсипа кариерата това петно много трудно ще се заличи от името му
68 Александър Младенов 13.09.2012 | 11:26
Интересна статия :)
67 Nina Sayers 13.09.2012 | 11:13
Той си беше закопан от преди това. И БТВ не са му опрели пистолет в главата, за да се прави на селянин, какъвто всъщност си е. Дали съм чувала за Криско? Чувала съм, защото отвсякъде ми го натрапват по същия начин, по който ми натрапват Андреа, Анелия, Преслава и т.н. Имам наблюдения и кой слуша Криско - същите тези, които слушат Андреа, Анелия, Преслава и т.н. Не мисля, че рекламата на БТВ ще срине кариерата му, защото, за да бъде сринато нещо, трябва да го има. И всъщност, нека тийнейджърите слушат Криско, Андреа, Анелия, Преслава. Ние пък ще си слушаме онова, което всеки от нас смята за стойностна музика. И така всички ще са доволни. P.S. Въобще не ми се струва, че тази статия е против Криско. Даже напротив. Няма да се учудя, ако е платена публикация с цел довдигане рейтинга на този "изпълнител". Жалко е само, че българинът не е научен да гледа отвъд, а приема всичко буквално. Think about it ;)
66 Сесилия Сотирова 13.09.2012 | 11:07
Неда Ковачева, ти си някакво бегло подобие на автор, много интересно как смело си изказваш некомпетентното мнение по въпроси, с които ама изобщо не си запозната. Пиши си ги глупостите и пак Криско, който сигурна съм е мнооооого по-малък от теб, ще взема мноого ама много повече пари. Ходи си хвани някаква истинска работа, че скоро с тая омраза и негативизъм, може да минеш на тежки успокоителни.
65 В. Левунлиева 13.09.2012 | 10:32
Аз пък едва вчера разбрах, че има такъв .... Криско ли е, къв е там ...!!!
64 Kalina Mileva 13.09.2012 | 10:18
Докато съществуват още такива реклами, кариерата на никой няма да залязва! Да не мислите, че Блатечки се снима в тази безмислена реклама ей така! Той искаше да повдигне рейтинга си след като свърши Стъклен дом, не че там играеше една роля, както и да е!! Криско пусна своята песен Почивни дни в началото на лятото, а тази реклама се появи някъде началото на август! Всеки иска да остане в очите на хората чрез тези реклами, след като няма какво друго да покаже! Нормално е!
63 Vesela Popova 13.09.2012 | 10:16
какъв рапър бе хаххаахахха
62 Vesela Popova 13.09.2012 | 10:15
какъв рапър бе хахахахаха
61 Георги Гантанджиев 13.09.2012 | 10:12
Явно не загряваш, че той по нищо не се различава от Азис, Николети и останалите помияри, освен може би по това, че няма пари. Музиката му е изключително плоска и бозава. Истинските таланти в България и хора, които заслужават уважение са в съвсем друг жанр, далеч от чалгата и рап-чалгата. Но ти това няма как да го знаеш. Само по стила на писането и изразяването си личи, че слушаш рап-чалга, демек Криско.
60 Георги Гантанджиев 13.09.2012 | 10:06
Знам, че не си заслужава да се занимавам, защото по написаното си личи колко ти е интелектуалния багаж и мирогледа, но ще го кажа все пак. Никой не може да го накара да се снима насила, той е видял сценария, видял е крайния резултат и е бил доволен, че ще го дават по телевизията. Не е отчел факта, че видеото е в разрез със законите, че рекламира кражбата на коли и в крайна сметка посланието не е срещу пиратството, защото въпросната мома си е теглила музика за лично ползване, което не е забранено и срещу което не може да има претенции никой автор на музика или друга интелектуална собственост. Иначе ти продължавай да си слушаш Криско. Явно какъвто певеца, такива и феновете му!
59 доплеров ефект 13.09.2012 | 10:03
Аз пък до скоро бърках Криско и Кристо. Мислех че са един и същи човек, а то не било така ... в крайна сметка все ми е тая
58 Pavlina Vicheva 13.09.2012 | 10:01
Колко мърша има сред бг псевдо звездичките и маджунения ни хаХ(й) лайф,що не тропате тях??Отварям си фейса и-Азис стана брюнетка,Николета Лозанова кихна,на Мария Отварачката и се скри лицето от силикон....е това е помия с която ни пълнят главите нон стоп. И сега едно младо момче,което е решило да вземе някои лев от някаква ш****а реклама,щото да правиш музика в бг е сам да си плащаш всичко,освен ако не си стока на пайнера..и всички скачат да плюят.Ако българина вкарваше толкова енергия да си търси правата,да свали поредното измислено правителство и да се бори за това,което заслужава,повече от колко да псува на майка,да плюе и то само 'щото го може и да полива всеки млад човек с л***а,щото това ни прави Велики..каква държава щяхме да сме...
57 angel eyes 13.09.2012 | 10:01
Е, хайде сега. Понеже не сте съгласни с мнението на Неда не значи че тя не може да пише. Много добре си пише тя.
56 Hari Tomov 13.09.2012 | 09:59
Авторката на статията толкова много не е в час със света ,че няма на къде.Хора си тананикали негови песни,дори не знаели какъв е ....Ако гледаш малко телевизия или поне следиш някой музикален сайт ,ще разбереш ,че Криско е един от водещите ПОП изпълнители в България за момента...
55 angel eyes 13.09.2012 | 09:59
Ами да не се е съгласявал да се снима в нея. Ясно ч е за пари го е направил, но е трябвало и да помисли за реакцията на зрителите
54 Георги Гантанджиев 13.09.2012 | 09:59
Не мога да повярвам, че този сайт се напълни с пъпчиви пубери и роднини на въпросното келеме-наркоманче. Смешно става чак. Никой нормален човек не го слуша или харесва тоя! Стига вече писахте, не важите!
53 angel eyes 13.09.2012 | 09:58
Каква е тази Дивна, която се е прочула. Аз за първо чувам за нея? Вие ме смаяхте
52 Maria Stoyanova 13.09.2012 | 09:57
Като цяло рекламата беше непрофесионална. Криско.... човекът се е навил, защото да си музикант не е лесно у нас, освен ако не си от ПЛАНЕТАТА на ЧАЛГАТА. Но тези, които са правили рекламата са за убиване. Мен специално много ме дразнят празните хартиени торби на Катето..... И изобщо - жалко за посланието, което така и не стига до хората.
51 angel eyes 13.09.2012 | 09:56
50 angel eyes 13.09.2012 | 09:55
Това че твоите 50-годишни познати са си тананикали негова песен нищо не значи. Въртят я постоянно по всички радиа и в едни момент ти влиза в главата без да искаш.
49 Prava Letva 13.09.2012 | 09:54
Сам се е закопал. Да не мислиш, че не е взел някой лев за тая реклама ? Или може би насилствено я е снимал?! ;) Айде стига с глупостите, тоя келеш е нищо повече от поредната еднодневка в бг музиката.
48 Иван Бобев 13.09.2012 | 09:29
Абе не ви ли писна вече да пишете лъжи по негов адрес - всичко това е ГЛУПОСТ.Човека цял месец тука всеки ден е по участия за ква дроги какви глупости ми говорите нещастници такива!
47 Ина Тодорова 13.09.2012 | 08:59
Никой не го бил чувал, хах това е пълна смешка. Това лято след "Кой ден станахме" Криско разби, имам познати на по 50 години, които си тананикаха песента. Дали не е известен? А дали авторката може да ни каже колко деца ще има кога ще се ожени? :Д
46 Dimitar Tasev 13.09.2012 | 00:40
певицата Галена ГОЛА http://adf.ly/2435656/galena
45 Боряна Янкова 13.09.2012 | 00:34
http://iq.tochica.com/r/2099/ ---- Тествайте Вашата интелигентност и разберете IQ - то си :))
44 Ангел Со 13.09.2012 | 00:15
По-"безпристрастна" тъпотия под формата на статия не съм чел. И не ми стана ясно защо тази г-жа/г-ца на име Неда Ковачева е решила, че трябва непременно да ни сподели личното си отношение и мнение? Не знам дали мечтите й Криско да има "доста проблематична кариера" ще се сбъднат, въпреки очевидно ОГРОМНОТО й желание и положеното старание, пък и не ме вълнува особено - нека си прави каквото си иска човекът, не знам и какъв точно е конфликтът й с това момче, но определено тази "статия" е абсолютен журналистически непрофесионализъм, за което трябва сериозно да се замисли авторката следващия път когато реши да ни сподели някоя важна и смислена новина. ;)
43 Nikola Mirtchev 13.09.2012 | 00:05
авторката има пророчески и гадателски заложби!може ли да ми предскаже и на мен какво ще ми се случи?
42 Nikola Mirtchev 13.09.2012 | 00:04
авторът явно има гадателски и пророчески заложби!!!искам да ми гледа и на мен!!!
41 Dimitar Yordanov 12.09.2012 | 23:58
tez kvi raoti pishat e krisko si prai pesni ot 4-5 godini pusnete is malko shtoto e maimuna
40 Vladimir Kazassov 12.09.2012 | 23:25
Някаквата си реклама би трябвало да изразява възгледите на криско. И да, ако не ги споделя човек, то за ккаво да му слуша песните, които би трябвало да са израз на същитему тези възгледи??? А иначе - наистина голяма загуба, какво ли ще прави светът без творчествтото му...
39 Пеп ММ 12.09.2012 | 23:08
Вечерта в която е бил "заловен" с наркотици е пълна лъжа, човека си беше на "участие" и мога да го потвърдя с очите си, защото бях точно до него! И вие сте едни - крещите,че българите не се развивали в музиката, киното и т.н., но когато хора, които полагат някакъв труд, ви поднесат някоя готова продукция, вие какво???- веднага се нахвърляте като злобни псета. Хайде като ви е толкова лесно да критикувате защо вие не сътворите някои "шедьовър" ? Хахахах Помислете малко, че не на всеки му е лесно да пробие и да спечели толкова лесно "славата",а тези, на които много им знаят устите, сигурно са получили всичко наготово. Криско си е пич, дори да е надутичък :), но това няма значение, щом си прави готини песни. :))
38 Пеп ММ 12.09.2012 | 23:07
Вечерта в която е бил "заловен" с наркотици е пълна лъжа, човека си беше на "участие" и мога да го потвърдя с очите си, защото бях точно до него! И вие сте едни - крещите,че българите не се развивали в музиката, киното и т.н., но когато хора, които полагат някакъв труд, ви поднесат някоя готова продукция, вие какво???- веднага се нахвърляте като злобни псета. Хайде като ви е толкова лесно да критикувате защо вие не сътворите някои "шедьовър" ? Хахахах Помислете малко, че не на всеки му е лесно да пробие и да спечели толкова лесно "славата",а тези, на които много им знаят устите, сигурно са получили всичко наготово. Криско си е пич, дори да е надутичък :), но това няма значение, щом си прави готини песни. :))
37 Ники Терзиев 12.09.2012 | 23:04
Не харесвам bTV и тяхната кампания за феърплей в интернет, но жалкото в случая е,че Криско отнася целия негативизъм на кампанията!!!Не знаех кой е докато не излезе песента му "Почивни дни" и не знам къде бих могъл да си купя негов албум , за да я лушам "легално"!Може пък от bTV да издадат негов албум за да му се реваншират!!! Според мен проблемите в тази телевизия не са от вчера или от днес - просто тази година се даде гласност след като от "Господари на ефира" разкриха, че който може си плаща на bTV за поръчкови интервюта и репортажи, а и опитите им за промиване на мозъци чрез турски сериали дойдоха в повече на хората!!!Аз също съм "за" масовото НЕгледане на bTV, но съм против да се оронва авторитета на младите таланти в България заради някаква глупава кампания!!!
36 Alexsander Maherov 12.09.2012 | 22:49
wtf спри да ми копираш коментара...
35 Alexsander Maherov 12.09.2012 | 22:48
Къв си ти бе ? Да не живееш в пещера ? Какъв обикновен рапър какви 5 лева ? Пич изтрий "статията" и се скрий някъде,защото си просто смешен!
34 Alexsander Maherov 12.09.2012 | 22:46
Къв си ти бе ? Да не живееш в пещера ? Какъв обикновен рапър какви 5 лева ? Пич изтрий "статията" и се скрий някъде,защото си просто смешен!
33 Alexsander Maherov
Този коментар е маркиран като неуместен.
32 Alexsander Maherov 12.09.2012 | 22:44
Къв си ти бе ? Да не живееш в пещера ? Какъв обикновен рапър какви 5 лева ? Пич изтрий "статията" и се скрий някъде,защото си просто смешен!
31 Vladimir Kazassov 12.09.2012 | 22:43
Уау, какъв анализ. Аз не знаех, че се храня от чуждите издънки, само защото слушам качествена музика... Дай да почнем да харесваме цялата пошла селяния около нас. Само за да не ни помислят за типични българи, които, разбираш ли, завиждали ня някъв пубер за неизвестно какво.
30 Alexsander Maherov 12.09.2012 | 22:42
ШШШ къв си ти бе ? Да не живееш в пещера откъснат от света ? Какъв обикновен рапър,кви 5 лева ? Пич изтрий статията и се скрий,защото си смешен и жалък!
29 Krasen Parushev 12.09.2012 | 22:40
Абе тия мангали от БТВ съвсем се побъркаха, защо изобщо си мислят че някой ги гледа! Мангал ТВ това е тази телевизия, сега се подсетиха и щели да спрат да пускат Турски серияли в прайтайма щото видиш ли била българска и нашите серияли отговаряли на бита и на културата. СМЕШНИЦИ! Сетиха са ама късно! За статията нямам думи, журналиста който я е написал веднага ама веднага да спре да се занимава с тая работа и да почва да копа канали например, може пък и да му се отдаде повече.
28 Vladimir Kazassov 12.09.2012 | 22:37
Какъв текст? Парчето на Дивна стана известно защото е танцувално и защото някой е вкарал много пари да се набие в главата на хората - като те облъчват по 100 пъти на ден, и най-големите л.йна да са, ще ти заседнат в главата. Пример са кейти пери, леля ти гага и подобни. Въпросното парче с Дивна съм го чувал много пъти и изобщо не знам текста - освен там за спирането и танцуването, което е припев. И за какъв успех става въпрос? Той дори не е издал нито една "тава" до момента. Имаше един лаф "Не ставай смешен" :) Мен лично ме дразни не псевдоуспеха на поредното рапърче еднодневка, а наглостта на социалната реклама.
27 Vladimir Kazassov 12.09.2012 | 22:31
Ама той и пее? Аз останах с впечатление че бездарно рецитира. Но щом ти харесва, слушай си го. Ама си и плащай :) Аз плащам на истински творци и такива като блатечки и криско не ги следя, времето ми е скъпо.
26 Aleksandra Yanakieva 12.09.2012 | 22:30
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ , ЗАРАДИ НЯКАКВА ГЛУПАВА РЕКЛАМА ВЕЧЕ ДА НЕ СЛУШАМ ПЕСНИТЕ НА КРИСКО. ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ
25 Христо Божков 12.09.2012 | 22:26
Що за малоумна статия ?! Абсолютен непрофесионализъм, да ме извинява автора :)
24 Бойко Димитров 12.09.2012 | 22:25
Ае Криско мога да ви кажа,че си го знаех много преди да излезе рекламата.Много смотана статия наистина.Криско е харесван от по-голямата бг аудитория която обича българското :)
23 Milica Georg 12.09.2012 | 20:47
Никой не го обижда, просто го подсещат да прави малко по-обмислени избори в кариерата си, тъй като не всяка реклама е добра такава, както в случая.
22 Viki Popova 12.09.2012 | 20:41
Боже, колко тъпа статия. Щото някой се е убил да гледа бТВ и знае какво прави Криско. :)
21 Фичо Добрев 12.09.2012 | 20:22
На родните рапъри не им върви с финансирането. Шамарчето залезе след като опандизиха Ванко за сутеньорство и склоняване към проституция, а Криско се сдуши с възможно най-кофти телевизията в момента, дано да не е хранил надежда да го канят по интервюта и да му пускат песните, а да е взел сухото, че то никой не ги гледа от доста време...
20 Tsvetelina Shtereva 12.09.2012 | 20:07
Според мен Дивна не се "прочу" (в кавички, защото не мисля че за в бъдеще ще е особено известна) защото Криско е написал много хубав и умен текст, а благодарение на подкрепата на Миро и бългаските медии, които усилено налагаха "Ти не можеш да ме спреш" на хората.
19 Yanitsa Todorova 12.09.2012 | 20:05
Това е най-глупавата статия, която съм чела скоро. Да не говорим за непрофесионалното отразяване на "новината"/събитието, насаждането на негативизъм и псевдо-журналистическите похвати на авторката... Не съм почитателка на Криско, но въпреки това нямаше как да не изкажа мнението си. Сменете си "професията"...
18 bilyanka razpilyanka 12.09.2012 | 19:51
Хаха, сега да не вземат така обичаните почивни дни от Криско да запълват ежедневието му, вместо участия. Честно казано не вярвам, феновете му не се вълнуват толкова от подобни неща, а тези, които не го харесват, си го обиждат от преди.
17 атанас тученишки 12.09.2012 | 19:27
Какви хитове има тоя рапон бре? "Бело белисимо шмърканто потресанто" и кво друго чудо имаше?А сетих се "Дялкам бяло,дялкам бяло,за щяло и нещяло" Да го задялкат манафите :)Голем акъл,големо нещо.И 98 процента от верните му фенове са между 14 и 16,5 годишни.Страшна работа мани бегай .........
16 Экатерина Карапетрова 12.09.2012 | 19:06
То това не е първата издънка на младежа, първо бе порното с неизвестна мома, а сега порното с БТВ. На Криско нещо не му върви с участията в подобни продукции, по-добре да си пее, да печели кинти и да сбъдне колкото се може мечтата си да стане виден рентиер, столичен предполагам.
15 Sandro Nesta 12.09.2012 | 18:57
Дивна? Криско? Дивна криска? Дриска дивно? Така както си АкАш, може ли да поизброиш няколко хита - поименно, колежки, поименно. п.п. А по-голема тъпотия от това, че една реклама не можела да провали кариера, не бях чувал. Бил Клинтън например като направи реклама на продухването дали не му се провали президентската кариера? :)))
14 Златко Койчев 12.09.2012 | 18:56
БТВ = на фес ТВ.
13 Siimeon Kolev 12.09.2012 | 18:55
Няма смисъл да обиждате Криско .. просто си върши работата ! Това , че не харесвате песните му не ви дажа право да го обиждате !
12 Sandro Nesta 12.09.2012 | 18:53
Еми явно сме много добри - виж например ти как хубаво плюеш. Аха-аха и дъжд ще завали.
11 Nikola Yovchev 12.09.2012 | 18:47
"Аз не съм фенка на Криско" Сериозно ли? Не бяхме забелязали,но пък така като се замисля българите и хората като цяло в това сме най-добри-да плюем и да се храним от чуждите издънки.Някак си,по този начин,комплексирани мишки като Неда Ковачев се примиряват по-лесно с факта,че са пълен провал...И в крайна сметка хората слушат музиката на Криско,за разлика от тази статия,прочетена от шепа каръци като мен
10 Petar Yanev 12.09.2012 | 18:46
Много си права за това дали пее надрусан или не това си е негова работа
9 Пресияна Цветанова 12.09.2012 | 18:36
хахх пълни простотии, този който е писал тая статия просто не понася успеха на Криско. Мога да кажа, че той отдавна е в тая игра. Има адски много хитове. И никога една шибана реклама няма да може да провали кариерата на един певец, актьор и прочие. Най-простия пример: Дивна как се прочу толкова за няма и два месеца? Благодарение на Криско защото текста е негов така че моля ви не говорете празни приказки!!
8 Пипа Мидълтънова 12.09.2012 | 18:32
В интерес на истината младежът направи няколко добри парчета с млади изпълнители, което за мен лично е супер позитив в негова полза. А въпросната реклама въобще й не съм я гледала, понеже не си падам по БосфораТВ и арогантния начин, по който отразяват събитията и промиват мозъците на хората.
7 Evgenia Nikolova 12.09.2012 | 18:29
ххаха, и това го има. писането не е за всеки. :)
6 Evgenia Nikolova 12.09.2012 | 18:28
Ако наистина харесвам музиката, която определен артист прави, нямам проблем да си купя неговите неща. И грам няма да ме интересува дали след това, той или тя ползва тия пари за бело/
5 Petar Yanev 12.09.2012 | 18:23
Неда Ковачева,човек с много свободно време и голяма фантазия.Не знам дали ще гледам БТВ и дали Криско ще пропадне ама знам че повече няма да прочета нито една подобна жълта статия в която се повтаря само едно и сащо и пак нищо не се казва....
4 Соня СТ 12.09.2012 | 18:22
И ето точно тук следват коментарите на тълпа побеснели пубери, искащи да опазят доброто имен на джуджето-идол, което всички наричат Криско... За мен този бездарник си беше бита карта и преди клипа. А щом се е хванал да участва в него, значи е три пъти по-глупав отколкото си мислех, че е. Жалко само, че не той ще отговаря пред СЕМ за рекламата. Въпреки че заслужава някой да му потърси сметка и на него за текстове от сорта на "бременно момиче, как ухаеш на аборт". Добър анализ на моментното положение, но е доста субективен, заради което може би ще си понесе негативите от побеснелите пубери. Не харесвам рекламата, не заради Криско, а защото оставя с впечатлението, че е незаконно да си теглиш музика от безплатната мрежа (интернет) за собствена "консумация". Според всичкото българско законодателство незаконно е тегленето с цел облага. Пък не вярвам, че Катето от рекламата е искала да се облагодетелства с кофти музиката на кофти наркоманчето или пък пича с хладилника и салама, едва ли е мислил да прожектира филма на Блатечки пред цялата махала, от което да спечели милионите.
3 Encho Stanev 12.09.2012 | 18:10
изобщо кво се занимавате ? и кви са тия малоумни статии.. оставете си го човека той си знае кво си прави, и не мисля, че някакви си реклами и или телевизия може да променя мнението на хората към даден човек... това че в БГ само психират хората с някви "адските" новини и касации и какви ли не простотии е съвсем различно, аз на новини не вярвам, все пак за 1 случка излизат 10 различни версии.... е кое е истината ????
2 капаче калпаче 12.09.2012 | 17:56
БТВ съвсем го закопаха този с малоумната си реклама!
1 Красимира Тачева 12.09.2012 | 17:50
хахха, на кой му дреме!

ТВ програма

Кино

  • Сега Сламено сираче детски тв филм /5,...
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • Сега Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Бягство към победата 2:...
  • 22:00 "Кажи честно" - забавно шоу с...
  • Сега "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.