В курортните комплекси "Албена”, "Златни пясъци” и във Варна са открити временни приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗП).
Те работят от 11 юни и ще са активни през целия летен сезон, съобщава агенция "Фокус”, позовавайки се на думите на Илиян Станоев, директор на Регионалната дирекция.
В Албена приемната работи от 10 до 12.30 ч., като е разположена в хотел "Добруджа”. Работното време е съобразено с възможността гражданите да подават сигнали и жалби в сутрешните часове, а по-късно през деня да бъдат осъществявани и самите проверки.
По този начин се търси бързина на действие, акцентира се върху превенцията и да се сведе до минимум възможността за извършване на нарушения. Този подход осигурява и качествени услуги на туристите на морето.
През 2012 г. за първи път инспектори на КЗП ще обединят усилия с Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ). Целта е сигналите, подадени за нарушения в качеството на храните и услугите в заведенията за хранене, да достигат възможно най-бързо до проверяващите.
Съкращаването на времето за процедури ще доведе до навременна реакция ще помогне за удовлетворяване нуждите на крайните потребители, а нарушителите веднага ще бъдат глобени.