“Изкуството на рекламата” в картини

Изложбата на Кирил Кацаров ще бъде открита на 10 май

по статията работи: Олга Андреева | 05.05.2011 | 07:40
“Изкуството на рекламата” в картини
Кирил Кацаров

Изложбата "Изкуството на рекламата” на художника Кирил Кацаров, като продължение на изложбата "Място за вашата реклама”, ще бъде открита на 10 май в столичната галерия 1908, съобщават организаторите.

Проектът, който е подкрепен от телевизионната компания Fox International Channels България, ще продължи до 21 май. 

Както и в предишната си изложба "Място за вашата реклама", Кирил Кацаров превръща картината в алтернативен рекламен носител, без да се губи художественият ѝ характер. Във всяка картина има специално изрисувано място за реклама, на която всеки може да сложи собственото си логото.

Художникът реализира първата си самостоятелна изложба през 2009 г. в художествена къща "Триадис” в София, а година по-късно прави втора самостоятелна изложба в Национален арт център "Форум", отново в столицата.

Негови картини притежават Нешка Робева, Левон Хампарцумян, Красен Станчев, както и частни колекционери от Сан Франциско и Ню Йорк.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Draga Mateeva 09.05.2011 | 15:50
Явно художникът иска да превърне картината в алтернативен рекламен носител, без да се губи художествения й характер, т.е опитва се да покаже как съвременната реклама може да добие арт формат и по този начин да привлече както ценители на изкуството, така и да спечели вниманието на бизнес компаниите. Честно казано не виждам как това би привлякло една компания, дори и да е от тези, които търсят нестандартното рекламно послание.
3 Живка Илиева 05.05.2011 | 09:55
Радващо е, че у нас има все още такива млади и креативни художници като Кирил Кацаров. Неговите платна се характеризират с една уникална симбиоза на предимно модерни течения - попарт, фотореализъм, сюреализъм, нео попарт, естествено пречупени през собствената му творческата призма. За това никак не е изненадващо за художника-рекламист едно такова новаторско хрумване да обедини тези двете сфери – изобразително изкуство и реклама, като инвестира в тях талант и идеи.
2 Мариана . 05.05.2011 | 09:41
Поредната доста необичайна изложба, но в добрия смисъл. Доста новаторско решение – възможност в произведения на изящното изкуство да се вплете реклама, рекламно лого. Това прави картините освен обект на съвременното изкуство, така и пространство за реална реклама – един доста добър подход и пример за това как изкуството може да се продава и популяризира едновременно. Хубав шанс и за потенциалните арт-рекламодатели да изберат конкретна картина и да заложат на нещо нестандартно.
1 Ива Хинова 05.05.2011 | 09:31
Рекламата наистина е изкуство – при това изкуство, което продава. Колкото по-оригинална и въздействаща е дадена рекламна творба, толкова по-популярен и купуван ще е съответният продукт. А несъмнено наред с многото глупави маркетингови решения днес, има и доста добри попадения.

ТВ програма

Кино

  • Сега Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • Сега Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "В ръкавиците на Пулеви" - спортна...
  • Сега Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
  • 23:00 Новините на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.