Джъстин Тимбърлейк обяви, че планира да възобнови MySpace през 2012 г., съобщава Music Rooms.
По-рано тази година певецът и актьор се сдоби със съществен дял от акциите, когато компанията на Рупърт Мърдок News Corp продаде социалната мрежа на рекламния гигант Specific Media за 35 млн. долара.
През 2008 г. MySpace бе детрониран от Facebook от позицията си на доминираща социална мрежа.
Тимбърлейк твърди, че MySpace е място за работа в мрежата, но предоставя възможности за забавление. Според звездата хората биха посещавали мрежата, за да могат да разкрият артистичната си страна, като екипът ще им даде нужните инструменти, за да направят това.
Последните години не бяха никак леки за MySpace, след като той бе надминат по популярност от Facebook и Twitter. Въпреки лошите прогнози певецът е готов да го превърне в място, което се фокусира най-вече върху музиката.
До момента звездата не е разкрила повече подробности, освен че възобновеният MySpace ще бъде готов през 2012 г.