Семейството и близките на Майкъл Джексън не се притесняват да използват образа на покойния певец, за да печели пари.
След като стана ясно, че Jackson 5 ще тръгнат на турне с холограма на Краля на попа, сега маркетинговите мениджъри на компанията, конкурент на Coca-Cola, са сключили договор с разпореждащите се с наследството на музиканта, съобщи DailyStar.co.uk.
Те са дали съгласие образът на Джексън да бъде използван за нова световна рекламна кампания на марката, която да съвпадне с повторното издаване на култовия му албум от 1987 г. "Bad”.
Един от разпореждащите се с наследството на певеца е заявил пред TMZ.com, че са се съгласили да работят отново с компанията, защото така по най-добър начин ще рекламират излизането на новия стар албум на Майкъл.
Снимката на певеца ще се появи и на специални кенчета Pepsi, а купилите си ги ще имат възможност да свалят ремикси на негови хитове.
По ирония на съдбата Майкъл Джексън развива пристрастеност към болкоуспокояващите, които сложиха и край на живота му, след тежък инцидент по време на снимки за реклама на Pepsi през 1984 г., когато косата му се подпали и получи изгаряния втора и трета степен на скалпа. Въпреки гафа Майкъл отново работи с компанията през 1988 и 1991 г.