За поредна година в Милано ще се състои седмица на мъжката мода. До 18 януари най-големите дизайнери в мъжката мода ще наложат тенденциите за сезон есен/зима 2011-2012.
Събитието се организира от Националната камара на италианската мода с официални спонсори "Canon", "Mercedes-Benz" и "DHL".
От 15 януари започват дефилета на едни от най-големите имена в мъжката мода - в събота "Ermenegildo Zegna", "Corneliani", "Costume National Homme", "Dolce & Gabbana", "Jil Sander", "Burberry Prorsum", "John Varvatos" и "Roberto Cavalli" ще покажат най-доброто, на което са способни.
В неделя на подиума ще се развихрят модните приумици на "Botega Veneta", "Emporio Armani", "Salvatore Ferragamo", "Viviene Westood", "Missoni", "Prada", "Moncler Gamme Bleu".
Понеделник е резервиран за "Dirk Bikkembergs Sport Couture", "John Richmond", "Gucci", "Etro", "Canali", "Versace", "Pringle of Scotland", "Alexander McQueen", "Moschino". Модната седмица ще закрият "Dsquared2", "Neil Barrett", "Giorgio Armani", "Z Zegna" и "Gazzarrini".
Очаква се събитието да предложи много новаторски решения от младите компании с по-бунтарско отношение към модата, които да разучпят вечния класически стил.