Филмът на Люк Бесон и Мартин Скорсезе "Коза Ностра" разби няколкоседмичното анимационно лидерство в българския топ 10, сочат обобщените данни от киносалоните.
Разказаната по комико-криминален начин история на разкаял се мафиот с помощта на Робърт Де Ниро, Томи Лий Джоунс и Мишел Пфайфър е гледана от 20 908 зрители и има 161 619 лева от билетите им за първите десет дни на екран.
Анимационният "Самолети", който разказва за надпреварата "С криле около света" между самолетчето Дъсти и Рипслингър, е на втора позиция. За 17 дни след премиерата му на екраните у нас триизмерния филм е видян от 39 802 души и има 349 214 лева от билетите им.
Екшънът "Два патлака" е на трета позиция след десетия ден от премиерата му у нас. Филмът с Дензъл Уошингтън и Марк Уолбърг, представящ опита на двама агенти от различни служби да надхитрят ЦРУ е с 18 454 зрители и 152 774 лева от билетите им.
"Смърфовете 2" е на четвърто място в топ 10.
Спасяването на смърфското село от опита на Гаргамел да го завладее с хитрост е гледано от 84 451 зрители и има 706 559 лева от билетите им.
"Ридик" е на пета позиция. Филмът с Вин Дизел, в който този път едноименният герой се спасява от ловци на глави и от недружелюбна планета, е видян от 35 303 зрители и има 269 214 лева приходи.
Единствената премиера от миналия уикенд - "Заклинанието", е на шеста позиция. Хорърът е с 3 354 зрители и 25 061 лева от билети след първите три дни на екран у нас.
На седма позиция е "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп: Морето на чудовищата". За месец на екраните у нас филмът, в който различни легенди и персонажи от митологията се смесват, е гледан от 28 636 зрители и има 277 713 лева от билети. Осми поред в топ 10 е "Дърти хлапета 2".
Комедията с Адам Сандлър е вече 17 дни на екраните у нас и има 21 448 зрители и 166 752 лева от билетите им.
Девети сред най-гледаните филми е "Семейство Милър". Комедията вече месец и половина разсмива зрителите, като до миналия уикенд е гледана от 50 576 души и има 351 730 лева от билетите им.
На десета позиция е екшън-фантастиката "Елизиум". За втория месец от излизането си на екраните у нас филмът с Мат Деймън и Джоди Фостър е видян от 50 334 зрители и е събрал 373 904 лева от билетите им.