Дали заради сходството в имената, но актьорът Хю Лори, по-известен като д-р Грегъри Хаус, е новото лице на мъжките продукти на френската козметична компания L’Oreal.
52-годишният Лори, който е най-високоплатеният актьор в тв сериали в САЩ със своите 400 хил. долара на епизод, се присъединява към Джерард Бътлър ("Триста") и Патрик Демпси ("Анатомията на Грей") като световен посланик на френския козметичен гигант.
"Първо си помислих, че е станала грешка", признава Лори, който трудно можем да отделим от образа му на саркастичния и циничен мизантроп Хаус.
"След това обаче осъзнах, че L'Oreal не търсят модели, а хора със силна индивидуалност, които си струват ... и които не се страхуват да заявят, че в крайна сметка използването на козметични продукти може да бъде много мъжко решение".
Британският актьор, комедиант и писател неотдавна се впусна в музикалния бизнес с дебютния си албум "Let Them Talk”, посочва joe.ie.
Сега, според експерти, той ще донесе успех на L’Oreal, които, залагайки на мъжествени звезди, се опитват да убедят силния пол, че не е срамно да използва козметика.