Потребителите в множество социални медии изригнаха срещу плашещо противни реклами, които си правят гаргара с теми като педофилията и кръвосмешението, за да може компанията, която стои зад спотовете, да продава своите чорапи.
AdWeek разпространи телевизионните реклами онлайн, зад които стои компанията Burlington France.
Кратките спотове, излъчени за първи път през октомври 2013 година, предизвикаха сериозно количество негативни коментари от потребителите на социални мрежи като YouTube и Facebook.
В първата реклама, кръстена "Can You Sock Me?" (ще ми обуеш ли чорапите), дете задава като въпрос името на спота към своята, особено сексуално визуализирана майка.
Когато се изрече на глас, подобен въпрос може да прозвучи и като молба за осъществяване на орална любов.
Втората реклама, разпространена от Burlington France, ще оставим без коментар.
Мнозинството потребители, англо и френскоговорящи, изразяват отвращение към двете реклами.
"Някой е погледнал на това като добра идея. Я по-добре същия този човек да седне и да помисли малко", споделя потребител.
Друг допълва: "Fock you, Burlington. Подобни шеги с децата не са никак удачен начин да продавате своите боклуци".
Двете реклами, следват: