Компаниите на световно ниво, чиито продукти са разпознаваеми на хора от всички краеща на света, са способни на всичко, за да се задържат в челните позции и да привлекат вниманието на възможно най-много потребители. Много често клиентът е склонен да плати не само за продукт и за качество, но и за името, което се утвърдило на пазара сред многото други.
И трябва да се съгласим, че понякога си заслужават парите, които ние като потребители даваме за продуктите им, защото креативността и идеите, с които ни заливат са достойни за уважение. Най-вероятно стотици мозъци стоят зад създаването на милионните проекти и всеки един от тях си заслужава да му свалим шапка.
Шапка сваляме и на тези компании, които са избрали по един безумно странен начин да ни представят идеите си за реклами. О, да! Получило им се е доста добре. Определено знаят какво е печеливша реклама. Всички идеи може да видите в галерията ни.
1. Ариел - Ето така се демонстрира силата на чисто бялото!
2. NIKE - Насърчават спортуването
3. IBM се конкурират с NIKE
4. Kit Kat също залага на отдиха, но за всеки случай този младеж е седнала на опакованата страна.
5. The Econimist - Дава идеи на случайно преминаващите хора
6. Зоологическата градина в Копенхаген знае как да привлече вниманието
7. Sprite - Да ти се прииска наистина да си вземеш един газиран душ