Един от големите недостатъци на рекламите за презервативи е фактът, че на практика е невъзможно да се демонстрира продуктът в действие.
Или поне така си мислехме до този момент. Защото рекламната агенция на кондомите Four Seasons Condoms въобще не се е посвенила да демонстрира как точно работят "гумите", при това в телевизионен спот.
Въпросният обаче се оказал твърде краен, което довело до преждевременното му спиране от екран.
На пук на пуританите обаче, Four Seasons Condoms се възползват от спирането на рекламата, рекламирайки я в своята Facebook страница със запитването към своите почитатели: "Видяхте ли нашата спряна телевизионна реклама?".
От там насетне резултатът е ясен – за видеото научават не само австралийските граждани, а и тези от целия свят. Защото, няма какво да се лъжем – телевизия < интернет.
Видеото, следва: