Въпреки че много американци все повече използват социалните мрежи като Facebook и LinkedIn, те все пак се чувстват неудобно, когато трябва да споделят за сексуалния си живот и заплатата си, съобщава Ройтерс.
Данните са от скорошно проучване, провело се с помощта на 2 118 участника. Анкетата показва, че трима от четирима американци са активни потребители на социалните мрежи.
Те получават информация за нещата, които ги интересуват, именно от тези сайтове, в които намират ревюта за ресторанти и снимки от почивките на своите приятели.
"В ерата на прекаленото споделяне в интернет, все пак има неща, за които хората не искат да се разбира. Едно от тях е заплатата им.", казва Ръсти Руеф, който е експерт в сайт с обяви за работа.
"Все още дори на живо хората чувстват темата за парите като табу. Често обаче е по-добре за самия човек да се отпусне и спокойно да може да дискутира теми, свързани с работата му.", завършва Руеф.
Проведената анкета показва още, че между 55% и 70% от хората нямат нищо против да споделят информация, която не е толкова лична.
И все пак мнозинството от участниците внимава за нещата, които вършат децата им онлайн. Внимателно се правят и покупките по интернет.
Само два процента от анкетираните отговарят, че нямат нищо против да публикуват в социалните мрежи подробности около сексуалния си живот и заплатата, която получават. Оказва се, че мнозинството предпочита да разкрие семейния си статус, отколкото работния.
Резултатите сочат, че повече жени от мъже използват социалните мрежи, а най-активни са потребителите между 18 и 34 години. Именно те споделят по-охотно дали са обвързани с някого, както и къде работят.