Половината от британките, които пазаруват, са напускали даден магазин, защото музиката в помещението била прекалено досадна, съобщава Daily Mail.
Откритието показва как голяма част от известните магазини трудно се справят с проблема точно каква музика подхожда на марката, твърди ново изследване.
Три четвърти от пазаруващите са обърнали внимание точно каква музика има в магазина. 40% пък споделят, че биха останали по-дълго в магазина, ако открият, че музиката е добре подбрана и съответства на обстановката.
Проучването е направено сред повече от 1000 пазаруващи, които били попитани за отношението им към музиката в магазините и как тя им въздейства на психологическо и емоционално ниво.
40% казват, че биха прекарали по-малко време в магазина, ако открият, че музиката не е подходяща. Всъщност 49 на сто от пазаруващите твърдят, че са стояли по-дълго в помещението, когато музиката им е харесала.