Полицаи от Манчестър бяха изпратени в магазин, за да се научат как да се държат по-любезно с хората, съобщава британското издание Orange.
Идеята дошла след разследване, в което се установило, че някои полицаи използват мобилните си телефони, докато говорят с граждани, или пък имат неподходящи ринг-тонове.
За да промени отношението на представителите на властта, старшият полицейски офицер Надийм Бът решил да помоли за помощ универсалния магазин John Lewis, известен с любезността на персонала си.
"Всички знаем, че са фантастични в обслужването на клиенти – всеки, който се е отбивал там, ще ви го каже. Обадих им се и им казах: 'Можем ли да дойдем и да погледнем как действате вие?'", обяснява Бът.
"Основното е, че John Lewis разглежда отношението към клиентите като умение. Може да сте най-добрият продавач в страната и все пак имате нужда от редовни обучения."
Полицаите от екипа на Бът ще бъдат обучени на учтивост от магазин на веригата, като обучението ще е насочено към това как да се държат по-професионално и как да бъдат по-внимателни към жертвите и свидетелите на престъпления.