Реклама се чува само от кучета

Говореща на „кучешки“ език реклама ще залепи четириногите за тв екрана

по статията работи: Олга Андреева | 05.10.2011 | 14:16

Най-накрая производител на храни за животни реши да се обърне направо към потенциалните си потребители.

Оригинална телевизионна реклама на кучешка храна "говори" на езика на кучетата и остава непонятна за стопаните им.

24-секундната реклама използва високочестотни звуци, които се чуват само от кучета, съобщи в. Metro. Поведенчески експерти от САЩ са установили кои звуци биха имали най-атрактивен ефект върху домашните любимци.

Вероятно целта на рекламата е да залепи кучетата пред телевизионните екрани и да разтопи сърцата на коравосърдечните им собственици, които упорито не им купуват "любимата" храна.

Макар на самите собственици на домашни любимци да им убягва, странични лица, неподдаващи се на кучешкия чар, забелязват притеснителната склонност на "кучкарите" да обгрижват всячески косматите си любимци, дори и ако това им коства дълбоко бръкване в джоба.

Тази тенденция изглежда не е убегнала и на рекламистите, които бързат да покажат завидно оригиналните си идеи.

Да не забравяме, че миналата година британска компания ароматизира билбордовете си с мириса на консерва кучешка храна.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


9 Borislav Bonev 05.10.2011 | 17:26
Интересно е само, ако стопаните не са от тези, с разтапящите се сърца, как кучетата ще им обяснят, колко много им се яде от въпросната храна? Чудят се вече какво да измислят, само и само да печелят все повече и повече. У нас такава реклама няма да видите следващите 20 години.
8 Павката _ 05.10.2011 | 16:19
Добър маркетингов ход, който ще увеличи продажбите на този производител на кучешка храна. Когато стопаните видят какво харесват кучетата и лаят пред телевизора, те ще знаят каква храна точно да купят на четириногите си приятели.
7 Мариана . 05.10.2011 | 16:12
Какъв е смисълът от тази реклама като кучетата не ги пускат в супермаркетите?! Иначе в подобни реклами има много готини животни, макар и те често да са с уникално глупав сюжет, ама виж рекламата за Оскар – бялото куче с твърдото ако /нещо много важно за хората в цивилизованите държави, които не газят кучешки изпражнения/, е много готина!
6 Цвете Жекова 05.10.2011 | 15:26
Понеже с тази статия се засегна темата за домашните любимци, и по-специално за кучетата, в jenite.bg излезе един интересен материал, посветен на кучетата, които помагат на незрящите хора. http://jenite.bg/%D0%9E%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D1%82_l.a_i.114078.html
5 Draga Mateeva 05.10.2011 | 15:07
Това е много интересна идея. Всеизвестно е, че домашните любимци са способни да манипулират стопаните много по-добре отколкото другите хора. Не е лесно е да се издържи на влажния умоляващ поглед на любимеца, застанал пред телевизора, по който току-що е била излъчена въпросната реклама.
4 Силвия Димитрова 05.10.2011 | 15:05
И какво? Ще хипнотизират кучетата така, че да откажат всякаква друга храна, освен рекламираната ли? Това няма как да стане. Все пак опитът си го бива. Рекламите имат нужда от развитие и промяна, в противен случай постиган обратен ефект, защото ни е писнало да гледаме все едни и същи еднотипни реклами, с дразнещи мелодии и безумни послания.
3 Криси Митева 05.10.2011 | 15:05
Най-лошото е, че не се знае точно как влияе този кучшки език на кучатата и не се знае до какво може да доведе. Просто в името на конкуренцията хората стигаме до крайности, които дори за самите нас са прекалени. Кучетата така или иначе няма да останат гладни - дали с по-евтинка или по-скъпа храна, стопанина все ще им купува нещо.
2 V D 05.10.2011 | 15:04
Той пък собственикът като разбере, че кучето му харесва точно тази храна... Не е лошо като идея, но аз знам кучета, които се радват на всякакви реклами, това означава ли че трябва да му се купи новия модел смартфон на Apple или Samsung?
1 d.krumova _ 05.10.2011 | 14:52
След като рекламодателите така успешно „промиват“ човешкия мозък с всевъзможни послания, защо да не го направят и с животните? Звучи гениално, предвид факта, че често на стопаните им се свиди да купуват по-скъпа храна и избират другата, по-евтината. От този избор страдат безкруполните производители, които наливат луди пари за реклама на своя продукт и не биха се спрели пред нищо, за да успеят да генерират повече печалби.

ТВ програма

Кино

  • Сега Бразди
  • 13:15 Иде нашенската музика
  • 14:15 Чешити
  • 14:30 Религията днес
  • 15:30 Русе и джазът документален филм...
  • 16:00 Всичко за сина ми тв филм /6...
  • 17:00 Говори сега следобеден блок
  • 19:50 Разкажи ми приказка предаване за...
  • Сега "Гордост и предразсъдъци" - драма,...
  • 15:30 "Приятели" - сериал
  • 16:00 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 17:00 "Животът по действителен случай" -...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:30 bTV Репортерите - поредица за...
  • 20:00 ПРЕМИЕРА: "Бригада Нов дом" -...
  • 22:15 "Диагноза: Секси!" - комедия...
  • Сега "Тук, при теб" (премиера) - с уч....
  • 15:00 "Представи си това" - с уч. на Еди...
  • 17:00 "Съдби на кръстопът" - предаване на...
  • 18:00 "Ничия земя" - предаване
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 19:20 Темата на NOVA
  • 20:00 "Доктор Дулитъл" - Робърт Дауни...
  • 22:00 "Трансформърс: Последният рицар" -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.