Най-накрая производител на храни за животни реши да се обърне направо към потенциалните си потребители.
Оригинална телевизионна реклама на кучешка храна "говори" на езика на кучетата и остава непонятна за стопаните им.
24-секундната реклама използва високочестотни звуци, които се чуват само от кучета, съобщи в. Metro. Поведенчески експерти от САЩ са установили кои звуци биха имали най-атрактивен ефект върху домашните любимци.
Вероятно целта на рекламата е да залепи кучетата пред телевизионните екрани и да разтопи сърцата на коравосърдечните им собственици, които упорито не им купуват "любимата" храна.
Макар на самите собственици на домашни любимци да им убягва, странични лица, неподдаващи се на кучешкия чар, забелязват притеснителната склонност на "кучкарите" да обгрижват всячески косматите си любимци, дори и ако това им коства дълбоко бръкване в джоба.
Тази тенденция изглежда не е убегнала и на рекламистите, които бързат да покажат завидно оригиналните си идеи.
Да не забравяме, че миналата година британска компания ароматизира билбордовете си с мириса на консерва кучешка храна.