Бившата руска шпионка Ана Чапман е регистрирала името си като търговска марка, за да спечели от нарастващата си популярност.
А на Чапман не й липсва популярност след като миналата година през юли месец бе експулсирана от САЩ, заедно с още девет руски агенти, предаде Ройтерс, позовавайки се на руска държавна агенция.
"Може би иска да отвори агенция за химическо почистване "Ана Чапман" или да прави бисквити", е заявил за Ройтерс Николай Кравцов от руската агенция.
28-годишната червенокоска е регистрирала търговската марка още през август и тя ще важи до 2020 година.
Чапман, по прякор агент "90-60-90" заради перфектните си мерки, е поискала да регистрира името си като търговска марка за осем линии стоки, сред които водка, дрехи и часовници, съобщава в. "Комсомолская правда".
Откакто стъпи на родна земя, Ана вече позира по бельо, присъства на изстрелването на космическа ракета и дори пя с премиера Владимир Путин.