По-късно през годината Ripley's Believe It Or Not! ще чества 95-тата си годишнина.
В този ред на смили, брандът може да е вече на преклонна възраст, но аудиторията е все по-младежка, пише HP, цитирайки архиватора на Ripley Едуърд Майър.
"Ние създаваме пазар за тийнейджърите. Когато пускаме в продажба нашите книги, ние пускаме материали, които са значими за нашата аудитория и когато те кажат "Аууууу", това за нас е добър знак."
Ripley's Believe It Or Not! подготвя ново издание на книгата "Dare To Look" (осмели се да погледнеш), която би следвало да задоволи дори най-екстравагантните младежи.
Новото издание включва уникални снимки на прозрачна жаба, прилеп без нос и семейство, съставено изцяло от албиноси и какво ли още не.