Матей Казийски проговори: Крайно съм разочарован

"Ако Радо Стойчев се върне, това няма да се случи с мен", сподели волейболната ни звезда

по статията работи: Кремена Бедерева | 22.06.2012 | 08:46

Решението ми да напусна националния отбор е окончателно, заяви по Нова телевизия волейболната ни звезда Матей Казийски.

Той беше категоричен, че е крайно разочарован от всичко около българския волейбол. Проблемите са много отдавна и затова се е стигнало до този резултат. Ще бъде абсолютно безотговорно, ако преглътне това, което се е случило и отиде на Олимпиада, където ще извлича дивиденти за себе си.

"Ако оставим сега нещата по този начин, проблемите никога няма да се разрешат и всеки един ще преглъща във времето всичко заради каузата", добави Казийски.

"Феновете ще са много по-доволни, ако националният отбор по волейбол започне да се развива и побеждава", заяви още Казийски.

Положението ескалира през последните няколко месеца преди квалификацията. До този момент имаше една търпимост. Но не мисля, че мотивът беше, че паднахме от Германия – смяна на Радостин Стойчев бе подготвяна много преди това – просто искаха да го уволнят и се изчакваше удобния момент, смята звездата на българския волейбол, който заедно с треньора Радостин Стойчев, се отказаха от националния отбор, обявявайки, че няма доверие на Българската волейболна федерация.

Скандалите във волейбола не затихнаха - последва Общото събрание на Федерацията, на което Стойчев и Казийски също присъстваха. Бе предложено Мартин Стоев да поеме националите, но в крайна сметка, След края на Управителния съвет на българската волейболна федерация стана ясно, че сензационно Найден Найденов е назначен за нов треньор на България.

Няма да твърдя, че сме били единодушни, но по-голямата част от отбора бе единодушен и от тази по-голяма част бяхме изпратени на среща с делегатите, за да предотвратим това нещо, обясни Казийски относно решението си да спре да играе за националния отбор и подкрепата му към Радо Стойчев. 

"Тези смени понякога дават резултат, не мисли, че е сгрешил", аргументира се Матей за смяната му в мача с Германия. "Логиката е, че аз на задна линия не мога да бъда толкова полезен и това се е случвало и друг път и е правилно да се наблегне на посрещането", продължи Матей, защитавайки Радо Стойчев. 

"Радо Стойчев не бе уволнен от днес за утре", категоричен бе Казийски. Според него мнението в националния отбор относно тяхната реакция - напускането им от отбора и искането им за оставка на федерацията, е по-скоро единодушно - и "го заявявам абсолютно отговорно, повечето подкрепят мнението, че това, което правим е правилно и искат промяна".

Радостин Стойчев обяви, че има план след евентуално подаване на оставка на всички членове на федерацията, аз лично нямам план Б, призна Казийски. Запитан защо с Радо Стойчев са винаги заедно "като скачени съдове", какво значение има Стойчев за него в неговия живот и като играч, Матей призна, че работят от много време заедно и е трудно да се дистанцира от него, и нашите приятелски отношения. Но това няма нищо общо каузата, която сме поели, категоричен е Казийски. 

"Ако Радо Стойчев се върне, това няма да се случи с мен – абсолютно категоричен съм може да ми се вярва на думата, тъй като до момента моите думи и действия са съвпадали", закани се Матей. 

Волейболистът разказа, че Любо Ганев, като член на Управителния съвет, му е предложил бас – "Ха, на бас, че това няма да стане". 

Запитан дали не надвишават правомощията си – като състезатели да играят и да не се занимават с тези неща, Матей заяви, че първо налага го ситуацията в България, но когато всичко върви гладко, това е нашата работа. Но когато си вършим работата и се стига до моменти, излизат скандали, излизат други проблеми, има вмешателства, което води до непълноценно използване на ресурса.

Относно екипите на националите и дали е имало спор за това, Казийски каза, че не знае и не може да каже. "Познавам Радо Стойчев, той пари не е взел от никой за нищо", защитавайки го в обвиненията, че е имал финансови интереси да се сменят екипите им.

На въпрос колко плаща на федерацията, Матей, отговори: "Аз лично трябваше да платя 10 хиляди евро на федерацията, за да ми издадат сертификат, за да мога да играя. Това не е големият проблем, а договорите на състезателите. Те се държат на минимални заплати и съвсем реално се притискат да подписват договори за по 5-7 години, за да може след това да им се взимат безбожни трансфери. Тази политика за мен лично е абсолютно неправилна и в световен мащаб е безпрецедентно."

Той разказа, че е започнал в "Славия", взимах 200 лева, после стигна до 300 и нещо. Покриваш си телефона и още две-три неща и парите свършват. После за компенсация, че са били вложени средства в мен, в договора ми с Динамо (Москва) беше написано, че трябва да давам 50 процента от възнаграждението ми на Славия. От първия ми договор те получиха 100 хиляди евро.

"Реших да се освободя и да намеря някакво по-дипломатично положение, защото това е меко казано нередно", спомня си Казийски. "Единственото, на което се надява родният волейбол е на родени таланти, но това няма да бъде вечно."

"Категорично не гледам на себе си като незаменим. Ще се намери кой да ме замести, както се е случвало преди", уточни още Матей. 

Той внесе и нотка надежда за бъдещето му в отбора - "има перспектива да се върна за Олимпиадата, но това минава през смяна на ръководните постове във федерацията. Аз не съм тръгнал на протест срещу някой треньор, не е проблемът в треньора, а във федерацията и ще се върна в момента, в която тя си подаде оставката и дойде федерацията, която иска да работи."

Матей Казийски отказа да направи прогноза за класирането ни на Олимпиадата. "С малко късмет, имаме шанс да се борим за финалите." 

Запитан дали се създава изкуствено мнение, че сме най-добрите, Казийски потвърди, че може би е така, но имаме шансове. "Бразилия, Русия, поляците също имат много добър отбор".

"Найденов за момента се справя", похвали Матей новоназначеният треньор. "Той е един от щаба, с който работихме досега. Запознат е с работата и виждате, че се справя."

На финала на разговора Казийски остави автограф върху гипса на водещия. 

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


165 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:58
Важен играч е много. Много е добър по диагонала.
164 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:58
Ще го гледаме много скоро според мен, но просто трябва да се махне ръководството на федерацията.
163 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:57
Така си е, той ще е и ще е новият секс символ на отбора ;))
162 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:57
Радо е решителен точно в най-тънките моменти. Заради това имаме нужда от него.
161 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:56
Аз Матей много много не ме интересува - ще се оправим и без него, ама без Радо Стойчев този отбор няма просто да стои по този начин на терена и това е.
160 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:56
Но след години. Все още е прекалено млад и зелен според мен.
159 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:56
Ама Данчо Лазаров е несменяем, явно ще трябва да чакаме нещо да му стане, че да го сменят - не виждате ли, че са си опекли нещата и никой дори и не иска да им проверява финансирането.
158 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:56
Така си е, ама там за мен всички са лидери!! :)
157 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:55
И ще става все по-добър и по-добър. Определено има много хляб в това момче.
156 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:55
Аз не мисля дори, че без тях двамата ще постигнем изобщо нещо. Ще сме толкова слаби, че се чудя дали има смисъл да ходим на пустата му олимпиада.
155 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:55
Той играе в голямо отбор, така че няма нужда да ходи другаде.
154 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:54
Ама той два пъти едно и също не казва - да взема едно нормално решение и да го казва - само се изявава напоследък като един волейболен анализатор и нищо повече.
153 числото Фи 22.06.2012 | 15:53
То с футбола стана сега, във волейбола ми беше надеждата, но ето че и там се развалиха нещата.
152 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:53
Те и за 1 ден могат да се махнат, ако някой ги принуди да го направят.
151 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:53
Напускането на отбора и на тренцора Радо Стойчев също беше нещо отварително, което се случи в българския национален отбор по волейбол, но вече така или иначе е факт.
150 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:52
Трябва хората да имат мнение и те по въпроса. Не могат да се избират просто ей така.
149 Dimi Spiridonov 22.06.2012 | 15:52
Факт! Трябва да сме реалисти и да се борим за правото на талантите да останат в родината си.
148 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:52
Цецоооооо Соколов :) май той се очертава да е новия лидер на отбора ;)
147 числото Фи 22.06.2012 | 15:52
Не вярвам че и другите биха се обидили. Всеки нормален няма как да не признае неговото превъзходство.
146 Слав Богомилов 22.06.2012 | 15:52
То вярно, че спортът е бизнес, ама чак пък такъв. Никой не гледа на него като нещо, което помпа националната ни гордост и вдъхновява младежите да не киснат пред компа, а да спортуват.
145 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:52
Цецо Соколов е следващата звезда след ерата на Владо Николов - той ще замени Николов така или иначе след олимпиадата, когато той се откаже.
144 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:51
"Найденов за момента се справя", похвали Матей новоназначеният треньор. "Той е един от щаба, с който работихме досега. Запознат е с работата и виждате, че се справя." - Да де ама не е същото като Радо!! То си е талант и въпреки, че Владо Николов беше казал, че се работело трудно с Радо, не може да се отрече, че чрез тактиката си е обърщал мачове:)
143 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:51
така е! всичко се върти около тези шибани пари
142 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:51
Няма незаменими хора, дори той с неговяит як сервиз - пак не мога да кажа, че е незаменим при това положение. Ама му е дошло явно малко в повече.
141 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:51
Цецо Соколов :). Това момче може да даде много на България, защото има голямо бъдеще.
140 Plamen Yanchev 22.06.2012 | 15:51
Ще хващаме самолета до чужбина, за да гледаме качествен волейбол. Другото е една мимикрия и лъжа.
139 числото Фи 22.06.2012 | 15:50
И на мен ми харесва, но при него си личи че освен атрактивна външност има и красива душа.
138 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:50
Ама от нас нищо не зависи! Това е проблема! Как ще идеш и да ще го махне оня дебелия от там?
137 Слав Богомилов 22.06.2012 | 15:50
Да се надяваме, това ще е исторически момент за родния спорт, но за сега няма такива изгледи.
136 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:50
И той е - просто сякаш емоциите в него надделяват и затова се получава този проблем с него. Дано да не го последват и други играчи, че ще стане страшно.
135 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:50
Прилича ми на типичен комунист, който до последно ще се бори за своя пост.
134 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:50
дори и да си замине ръководството едва ли стойчев ще се върне
133 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:50
Има много талантливи, ама като неговия завършващ удар на дали има някой - гледал съм го на живо - знам за какво става въпрос.
132 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:49
Пак ще е хубав, но е друго всички да са заедно, както стигнаха заедно до Олимпиадата...
131 числото Фи 22.06.2012 | 15:49
Кой ги знае колко ще протакат. Ей такива проблеми ни развалиха хубавия отбор.
130 Marya Rossa 22.06.2012 | 15:49
Лидери не се правят на конвейер за седмица-две. Човек се ражда такъв!
129 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:49
даже може да се каже, че той е най-добрия
128 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:49
Така е не е редно, а и кой напълни зала Арена Армеец не веднъж и то с не евтини билети! НИЕ сме най-големите спонсори и не бива да ни пренебрегват!!
127 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:49
Какво представлява националния отбор по футбол след напускането на Бербатов? Свлякохме се за 1 години с 50 места в световната ранглиста.
126 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:49
Явно нещо е изпляскал - това не е нормално поведение на един капитан (в отстъствието на Владо Николов) да се държи по този абсурден начин.
125 Diana Nenova 22.06.2012 | 15:48
Аз също го подкрепям! Не може да продължават да ги мачкат и да се подиграват с тях, а те да търпят и мълчат. навсякъде другаде биха ги оценили доста по високо.
124 числото Фи 22.06.2012 | 15:48
Матейчо, защо ни остави, какво ще правим без теб. какъв волейбол ще гледаме?
123 kikka mishi 22.06.2012 | 15:48
Той просто е пич! Рядко едно младо момче придобива толкова голяма медийна популярност. Та той стана нарицателно за българския волейбол. Други "таланти" цял живот не могат да постигнат това.
122 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:48
ами явно е трудно, защото той си мисли, че може да е на това място до края на живота си
121 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:48
"Държавата плати парите за Световната лига". Остава сега да се смени ръководството и всичко заспива на на мястото си.
120 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:48
Така си е, той е много елитен игра, а и голям сладур :P
119 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:47
Точно така, ако можеше да се направи референдум досега да вън Лазаров, но...няма как.
118 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:47
ще трябва да се търсят нови лидери на отбора, но си мисля, че има таланти, които да го заместят успешно
117 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:47
Ама той ще я пропусне по негово желание все пак - нали го знаеш това. Не е нито наказан, нито изгонен - по собствено желение се случва това, което става в момента с него.
116 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:47
Те вече навредиха според мен и то страшно много.
115 Момиче То 22.06.2012 | 15:47
Няма незаменими хора;) Но в случая е много, много важен да е на мясотто си.
114 Рижавата Златка 22.06.2012 | 15:47
Той определено изпъква над останалите и загубата му е голям удар за отбора.
113 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:46
Това трябаше да стане още на миналата олимпиада, когато пак имаше някакви скандали - как може длъжност като неговата да няма мандатност - аз това на мога да разбера?
112 Момиче То 22.06.2012 | 15:46
Добре, че Соколов остава:) Той е надеждата! :)
111 Рижавата Златка 22.06.2012 | 15:46
Заради такива скандали играчите не могат истински да се порадват ма успехите си.
110 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:46
ами президент е на волейболната федерация, ей това прави :)
109 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:46
Така си е, не че подценявам и другите - всичките, ама всичките са много добри, но той наистина е правил страхотни и дори решаващи обрати:( Жалко
108 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:46
изобщо не заслужава да го слагаш това инженер пред името му, щото просот няма смисъл - така или иначе не таиш уважение към личността на председателяа на волейболната ни федерация.
107 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:45
Според мен направо е напълнил гащите и трепери до последно. Някой трябва да го махне.
106 Diana Nenova 22.06.2012 | 15:45
Вече го правят, едно че момчетата се разконцентрират преди важни мачове и второ - много спонсори вече се сбогуваха с федерацията.
105 Dimi Spiridonov 22.06.2012 | 15:45
Не е прав Майтечо, като твърди, че не е незаменим. Отборът без него няма да е същият. Той притежава дух, хъс, талант и харизма, каквито рядко се съвместяват само у един човек.
104 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:45
Всичко е ПАРИ, а не въпрос на смисъл!! Пари и пак пари!!
103 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:45
Да, ето това е в следствие на скандалите, които грозно разстресоха българската волейболна федерация в последните 1-2 месеци, Смешни ставаме пред целия световен спортен елит по този начин.
102 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:45
Време е да се реши спора с това ръководство като си подаде оставката. Тогава ще бъдем още по-добри!
101 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:45
надявам се да му намерят цаката на тоя и да го махнат от поста му
100 Рижавата Златка 22.06.2012 | 15:45
Напускането на Казийски е огромна загуба за отбора. Все пак той е един от най-силните играчи.
99 Diana Nenova 22.06.2012 | 15:44
Дано! Макар че тези дебелокожи паразити не дават особени заявки, че ще се разделят с троновете си, което показва единствено колко им пука за спорта.
98 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:44
Да де ама хората нямат право на глас, това си зависи от федерацията!! А оня червей неще да се махне от там и това си е!!
97 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:44
Въобще нещата не трябва да зависят от Бойко и да се надяваме, че той ще свърши работа. Има си хора които трябва да работят достатъчно.
96 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:44
Той нека си го има самочуствието,ама да сме най-накрая да се държи като инатливо магари - да вземе в ръце - да оберат медалите на Световната лига и Олимпиадата и да иска после оставки на Данчо и да си хори ако иска.
95 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:44
срама е голям и това можеше да ни ковства домакинството на световната лига
94 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:43
само, че инженера не ги иска, защото е един тъп гьонсурат
93 числото Фи 22.06.2012 | 15:43
Нормално да бъде разочарован Матей Казийские. Такива разтърсващи скандали сериозно могат ад навредят на отбора.
92 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:43
Факт е, че няма да сме толкова силни без Стойчев и Казийски на Олимпиадата. Защо не могат да бъдат нормални нещата и да вървим напред?! Толкова ли е трудно онзи измислен инженер да си подаде оставката?
91 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:43
Нищо добре не говори за него, както и за Радостин Стойчев, но последният поне казва, че има клаузи за развитието на българският волейбол, който не са спазени в договора му - и аз това го разбирам.
90 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:43
абе да ти кажа честно данчо лазаров няма много вид на такъв дето да се страхува за поста си
89 Kamen Grusev 22.06.2012 | 15:43
Права си и жалко за таланта на децата ни, щом като той бива така грубо смазван от едни посредствени личности с тесни души.
88 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:42
Срама е голям наистина. Голямо разочарование !!
87 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:42
Той има характер, Матей, ама напоследък нещо се инати - държи се досущ като някое дърто магаре, застанало на пътя, на кръстопътя.
86 г-жа Тенджеркова 22.06.2012 | 15:42
типичната българска черта - примиренческа философия и безропотно съгласяване с всичко! Матей и Радо си тръгнаха, защото са хора, които не искат да бъдат използвани от тази машина.
85 Момиче То 22.06.2012 | 15:42
Така е не з апърви път български спортисти се отказват от псорта у нас именно заради такива бакалийски проблеми!! Не за първи път много спортисити за казвали, че почти нищо не им се осигурява като финансова помощ и че дори са ходили по Олипиади със сосбствени средства!!
84 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:42
хайде стига вече с тоя премиер! само дето от хладилника не се показва! щом започна и от волейбол да разбира, работата не е добре
83 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:42
То няма нищо лошо да са близки и да се подкрепят. Важното е да постигнат това, което цяла България иска.
82 Ki Ro 22.06.2012 | 15:41
Но в случая дори и вездесъщият премиер не може да накара Казийски да размисли. В тази държава всичко се опорочава в един момент, а в спорта идеалът е важен.
81 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:41
Просто или целият отбор отказва да играе, или никой - щото така хем имаме отбор, хем не става нищо от него. Без способен тренцьор и половината играчи. Не е честно спрямо феновете и държавата, която помага финансово на българският отбор по волейбол.
80 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:40
Ако повтаряше всичко, което Радо правеше или казваше, нямаше да каже това - "Ако Радо Стойчев се върне, това няма да се случи с мен"
79 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:40
Губи си времето, защото е за доброто на България. Ако беше някъде в чужбина, щеше да си е бил шута окончателно досега.
78 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:40
ами ей това става! така както го четеш и виждаш
77 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:40
Кой не ги се разочаровал, ама пък това ли трябва да се случи като краен резултат - казийски ей така просто да се октаже от националния отбор - не мисля, че е редно при това положение.
76 г-жа Тенджеркова 22.06.2012 | 15:40
Адмирации за матей, защото проблемите, които поставя утре ще спънат други талантливи момчета като него, а от това губи спорта и ние.
75 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:40
Хората не го искат този и всички са на мнение, че трябва да си ходи. Какво изобщо прави там в момента?
74 Fani Popova 22.06.2012 | 15:40
По-скоро вече акълът му е дошъл в главата и е прозрял с каква паплач си има работа. Нека си търси късмета момчето на друго място. Тук е кауза пердута.
73 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:39
Да, аз определено съм разочарован от Матей Казийски. Един достоен и голям играя, за какъв се представя Матей, и за какъвто има самочувствието - не му върви така да прави на 28 години е вече...
72 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:39
Ами крайно време е да влезе тежката артилерия в действие и да го изкара от там.
71 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:39
Не си прав. Със сигурност има защо да се откаже от националния си отбор!! Причината наистина е голям проблем, щом го кара да го направи. Аз съмна това мнение.
70 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:39
а пък аз съм много разочарован от теб и въобще не ти се кефя! само дето не бях кратък и ясен
69 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:39
Звезда е да и според мен е прав за нещата случващи се в родния Волейбол. Ако не беше той и Казийски, Данчо Лазаров нямаше да се страхува за поста и щяхме да сме отпаднали от сметките.
68 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:38
Никой не драматизира - всеки си казва мнението - Матей Казийски като чета надолу и на горе - малко са хората, които са подкрепили решението му за отказ.
67 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:38
Точно така си мисля и аз - ние абсолютно нищо не виждаме отзад какво се случва:(
66 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:38
Аз също - не съм очаквал по толкова груб начин да извърши предателство спрямо националният отбор по волейбол, а феновете толкова много го обичат. Не е редно поне спрямо тях.
65 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:38
може и да го има, за да дразнят данчо лазаров :) може даже и да скандират името на стойчев! тогава ще ми е интересно да видя физиономията на инженера
64 г-жа Тенджеркова 22.06.2012 | 15:37
Само че хората нямат думата, единствено вездесъщият ни премиер вероятно е способен да направи нещо... Жалко е, че успехите на момчета се опорочават от такива скандали.
63 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:37
Може да го има още в мачовете от Световната лига, ако волейболната федерация направи това, което цяла България иска да направи!
62 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:37
Искат ги ама няма - те не се искат в отбора!
61 Fani Popova 22.06.2012 | 15:37
Ще си отиде нашето момче в някой чужд отбор. Жалко наистина. Отчитам, че това е голяма загуба за нас и българския спорт.
60 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:37
Ама то това е факт - той си се отказа най-официално от националния отбор по волейбол. Иска човека да сме смени федерацията и това е.
59 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:37
Не се е отказал тотално, просто заяви на няколко пъти, че докато няма промени в ръководството, то той няма да бъде част от този отбор.
58 Гинка Тринка 22.06.2012 | 15:37
То направо си е лошо - факт е, че той наиситна е един от най-добрите играчи!!
57 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:36
Елитен играч, пък се държи като поредния див селянин (извинявам се за израза), ама тия хора явно толкова са си повярвали, че са голямта работа - и вече отказа от националния...
56 Момиче То 22.06.2012 | 15:36
Така се е вкопал там, че не може да го изровиш и с багер!! До кога ще продължава това не знам
55 Dwight Yorke 22.06.2012 | 15:36
Хората искат Радо Стойчев за треньор както и Матей Казийски в отбора!
54 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 15:36
отбора със сигурност няма да е същия и не знам какво ще се случи с отбора оттук нататък
53 Экатерина Карапетрова 22.06.2012 | 15:36
Така е, но той е изключително ценен играч. Ако щеш химията в отбора се променя, те са изграден и добре сработен колектив, при който всяка брънка е важна.
52 Иван Ангелов 22.06.2012 | 15:36
Казийски колкото и надменен да ми се струва напоследък си е прав за нещата. Хващам бас, че знае много неща от кухнята, но не ги споделя, а и не му е работа на него, а на Стойчев.
51 дрезгав глас 22.06.2012 | 15:36
Тоя голяма звезда се извъди нещо - как може да отказва да играе за националния отбор - за толкова ли велик се мисли при това положение. Аз ако съм му съотборник - няма да му проговоря.
50 Момиче То 22.06.2012 | 15:35
Или просто споделят една гледна точка...не виждам нищо лошо в това.
49 kikka mishi 22.06.2012 | 15:35
Именно това у нас е дефицит - уважението и респекта към способните. Вместо това прогонваме кадърните играчи и оставаме само с плявата:(
48 екзотичен сопол 22.06.2012 | 15:35
ако не знаеш какви са тия драми и за какво става въпрос, най-добре вземи се гръмни и недей да ни занимаваш с невежеството си повече
47 Jason Bourne 22.06.2012 | 15:35
Нормално е да бъде разочарован, защото Данчо Лазаров си стои там и прави далаверите, докато талантливи хора като Казийски и Стойчев ненавиждат това и стоят настрана.
46 Момиче То 22.06.2012 | 15:35
Маатей Казииисйки!! Вече няма да го има това провикване в публиката - колко жалко :(
45 Экатерина Карапетрова 22.06.2012 | 15:35
По-интересното в случая е, че никой не може сякаш да направи нещо по въпроса, което е недопустимо! Не може едни самозванци да си строят на трона, а спорта да умира.
44 Alena Bukva 22.06.2012 | 15:34
Според мен на него ми е много болно и за това е толкова обиден:( кой знае какви задкулисни игрички са се играли там!
43 ханибал суарес 22.06.2012 | 15:34
не съм изненадан! матей повтаря всичко което стойчев каже и явно двамата са си много близки, затова не ме учудва, че няма да се върне
42 Marya Rossa 22.06.2012 | 15:34
В една Италия, която му е като втора родина, би се чувствал много по-спокоен и по-ценен.
41 Экатерина Карапетрова 22.06.2012 | 15:33
Тия драми са, защото разни интереси са на път да съсипят един от спортовете, в които малка България има огромни успехи и поводи за гордост!
40 Plamen Yanchev 22.06.2012 | 15:33
Казийски е толкова елитен играч, че изобщо не бива да си губи времето с подобни селски истории, които са една голяма гавра с таланта му.
39 Момиче То 22.06.2012 | 14:56
Който и да е! Той просто не е за там!!
38 Момиче То 22.06.2012 | 14:55
Ай сиктир и на тебе! Какви са тия глупости - знаеш ли въобще как професионални спортисти работят с хора, като Данчо Лазаров, който и той не знае за какво е там! Кой знае вътре какво се случва, за което ние не знаме и дори не подозираме!!
37 Момиче То 22.06.2012 | 14:54
Заради хора, като Данчо Лазаров - за това нямаме вече и отбор по волекбол!!
36 Момиче То 22.06.2012 | 14:53
Може би вече тотално му е писнало! Нормално!
35 Момиче То 22.06.2012 | 14:52
Намери какво да кажеш. Да не мислиш, че на него му пука - такива афери стават в тая федерация, че точно му е през носа какво е твоето мнение!! Наивна работа!
34 Момиче То 22.06.2012 | 14:52
Ти сериозно ли не знаеш за какво са "тия драми"?? Ако не знаеш защо въобще трябва да се коментира??
33 Момиче То 22.06.2012 | 14:50
В крайна сметка губим всички и цяла България от това, че инжинерчето си лобира негов си треньор, а радо трябваше да напусне. Отбора, като цяло не е същия, но дано все пак не пада духом
32 Момиче То 22.06.2012 | 14:49
Много лошо ще стане, ако наиситна Казийски тоттално се е отказал от българският отбор по волейбол. Макар, че се съмнявам Радо да се върнев отбора, съм изненадана, че Матей не иска повече да се върне ...
31 Экатерина Карапетрова 22.06.2012 | 14:35
Не е само гордост, а тотална експлоатация, която ощетява спортистите. Не може разни инженерчета, които нищо не правят да прибират заработените от играчите пари ей така.
30 Цветелин Тошев 22.06.2012 | 12:54
Всички искат Лазаров да се махне, но един не каза кой ще го замести.
29 Цветелин Тошев 22.06.2012 | 12:00
и аз съм разочарован от Матей. Всички го удрят на гордост и накрая отбора страда.
28 zvercheto zvqr 22.06.2012 | 11:27
не знам за какво са всичките тези драми , какво толкова е станало ???/спрете да драматизирате излишно ..
27 Елемаг Електриков 22.06.2012 | 11:07
ще го кажа кратко и ясно - и ние сме разочаровани, от всички, включително и от теб
26 ekaterina tsoneva 22.06.2012 | 10:56
как няма да си разочарован при тези обстоятелства ???? и аз не мога да повярвам какво става тук !
25 loshoto momche 22.06.2012 | 10:54
определено не е същият без него , но всичко се разваля в тази държава - и волейбол нямаме вече като хората ...
24 Vanesa Apostolova 22.06.2012 | 10:39
За голямо съжаление се получи нещо такова... волейбола не е същия без него! Да трябват промени, но отбора не е ли по-важен?!?!? Жалко е, че това е крайното му решение!
23 Andrei Stoichev 22.06.2012 | 10:25
Аз мисля, че това е един от начините да има някаква промяна... проблема е,ч е само той си тръгна! Трябваше да го последват повече от съотборниците му и така щеше да има по-голям ефект от действията му... сега за някои българи той е дезертьор!
22 Емилия ОтЛьонеберя 22.06.2012 | 10:21
не съм вярвала, че ще го кажа, но съм крайно разочарована от теб, матей, трябва да имаш по-силен дух и да мислиш за отбора, не за себе си и егото си
21 Лудия Кетчуп 22.06.2012 | 10:18
Въпроса е кой ще го наследи! Дано да е някой по-кадърен! Аз едно не мога да си обясня.... защо не се маха сам.... какво чака?!?!?!?
20 Пламен Панайотов 22.06.2012 | 10:06
Аз съм на същото мнение, явно емоциите са му дошли в повече когато е вземал това решение, не мислите ли? Пък и в крайна сметка - решаващата дума си е негова - той си носи отговорността.
19 Bg Maniqka 22.06.2012 | 10:05
И аз не мога! Някак не му отива да го направи това! Нека да отиде на Олимпияда да спечели, да покаже, че може да помогне на отбора въпреки неразбориите!
18 Simo Ludiq 22.06.2012 | 10:00
Наистина трябва да има промени, но не мисля,че това е начина да се постигнат! Тръгването му от национални отбор не говори нищо добро за него!
17 Пламен Панайотов 22.06.2012 | 09:58
Ама то е време наистина Данчо Лазаров да си подаде оставката и да остави волейболната федерация в по-добри ръце! Мисля, че всеки един от нас ще е доволен на такива събития!
16 Пламен Панайотов 22.06.2012 | 09:53
Казийски и той голямо самочувствие вади. Вярно - с покритие е, голям играч е безспорно, ама в толкова тежък момент да оставиш ти отбора си пред финали на Световна лига и Олимпиада - не мога да го приема това.
15 Koko Taysana 22.06.2012 | 09:43
Докато техни отговорници са хора, които се чудят как само да измъкнат пари от някоя далавера ще е така!
14 ханибал суарес 22.06.2012 | 09:35
никой не го е принудил да напуска матей, решението да се махне от националния си е лично негово!
13 krasimira jekova 22.06.2012 | 09:29
наистина си е много жалко , не бива така да става ...
12 мрачен интелектуалец 22.06.2012 | 09:23
ама явно и това не е решението, защото матей е непреклонен за връщането си
11 Veronika Hristova 22.06.2012 | 09:18
И аз съм разочарована , че той ще пропусне Олимпиадата
10 Veronika Hristova 22.06.2012 | 09:17
Не ценим нашите добри спортисти и ги принуждаваме да се откажат , което е жалко
9 Dwight Yorke 22.06.2012 | 09:16
Не е толкова лесно колкото си мислиш. Трябва да има промени.
8 Иван Ангелов 22.06.2012 | 09:16
Ще се справя, но първия по-добър отбор от нас ни е победил. Доста често бием по-силните отбори, именно заради него.
7 Jason Bourne 22.06.2012 | 09:15
Как да не е, като си е точно прав отвсякъде. Отстоява си позицията.
6 Dwight Yorke 22.06.2012 | 09:15
Ако инж. Данчо Лазаров си подаде оставката, както и цялото волейболно ръководство, то нещата за нас биха били съвсем други.
5 Иван Ангелов 22.06.2012 | 09:14
Данчо Лазаров да си подава оставката. Това е решението просто.
4 Jason Bourne 22.06.2012 | 09:14
Нормално е да бъде разочарован според мен. Все пак ще пропусне и Олимпиадата.
3 мистерия финикова 22.06.2012 | 09:13
бе на този пич какво му стана, защо реве като вдовица за...., да се държи мъжката,м да се връща и да играе - трябва да докаже, че е мъж и че личните взаимоотношения не могат да влияят на един национален отбор - цяла България тях гледа и се надява, това е колективен спорт, не да се правят звезди на ощипани госпожици, като имаше проблеми баш сега ли трябваше да избуят, когато най-малко имаме нужда? ай сиктир
2 ханибал суарес 22.06.2012 | 09:09
има си позиция матей и си я отстоява, но си мисля, че отбора ще се справя и без него добре! все пак има доста талантливи волейболисти в отбора
1 Mario Lenov 22.06.2012 | 09:09
Не е прав и той; мислих го за по-умен и отговорен.

ТВ програма

Кино

  • Сега Шетланд 2 тв филм /6, последен...
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:30 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 Библиотеката /п/
  • 03:55 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Изгубеното дете детски тв филм
  • 04:55 Петелът детски тв филм
  • Сега "Сезар Вагнер" - сериал, с.1, еп.1
  • 01:30 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Престъпен рай" - сериал, сезон 1
  • 01:30 "Специален отряд" - сериал, сезон 2
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.