Не е за вярване как можем да удължим живота си

Ето какво сочи най-новото изследване на Станфордския университет

по статията работи: iNews.bg | 17.01.2017 | 14:00
Не е за вярване как можем да удължим живота си
Повече за:

Заедно с триковете за разхубавяване, открай време хората търсят начин и да удължат живота си. Оказа се, че тази задача не е никак трудна, поне според последното изследване на Станфордския университет. Достатъчно е само да започнем да пием повече чай и кафе.

Макар според много специалисти енергизиращите напитки да не са особено полезни, данните от проучването показват, че категорично имат свойството да ни осигуряват по-дълъг земен престой. А причината – намаляват съединения в кръвта, които увеличават възпаленията и могат да предизвикат сърдечносъдови заболявания. Именно кофеинът, чието въздействие върху организма е доста спорно, е това, което блокира вредните съединения.

Учените забелязали, че хората, които пият повече кофеинови напитки, имат по-ниски нива на възпалителни съединения в кръвта. Възпалените кръвоносни съдове се втвърдяват, което е рисков фактор за сърцето.

"Повече от 90 процента от всички незаразни болести на стареенето са свързани с възпаление", каза д-р Дейвид Фърман от екипа.

Основният вреден химикал, блокиран от кофеина, се нарича интерлеукин-1-бета. Друго съединение, характерно за шоколада - теобромин, също има противовъзпалителни свойства, но не толкова силни колкото кофеина. 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.