Агенцията за маркетингови изследвания "Прагматика" спечели обществена поръчка на Българската агенция за инвестициите (БАИ), става ясно от публикация в "Официален вестник" на ЕС.
Според условията на поръчката "Прагматика" ще проведе емпирично изследване на познатостта, облика и нагласите към България като инвестиционна дестинация.
На базата на това проучване трябва да бъде изготвена и тригодишна маркетингова стратегия за провеждане на медийна и маркетингова кампания в рамките на проекта "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България".
Общата стойност на обществената поръчка е 422,4 хил. лева, става ясно още от публикацията.
Обществената поръчка на БАИ беше пусната в началото на септември 2010 година. В търга участваха шест компании, а победителят беше подбран на базата най-изгодна оферта. Документите на участниците в процедурата бяха отворени на 14 октомври 2010 година.