Националната агенция за приходите (НАП) прикани своите клиенти да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията в портала за анкети на НАП.
Чрез електронната анкета "Мнението Ви за НАП" гражданите и фирмите могат дададат оценка на обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция.
Освен това клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на агенцията е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.
"Мнението на клиентите на агенцията е важно за нас. Затова резултатите от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа", коментира новата анкета изпълнителният директор на НАП Красимир Стефанов.