Забрана за използването на малки автобуси от т.нар клас А в пиковите часове по линиите на градския транспорт в Пловдив. Това е намерение на заместник кмета Александър Константинов.
Решението му, изпратено до превозвачите в Пловдив, се основава на жалби от граждани, че заради малкото места в тези превозни средства пътуването в натоварените зони е невъзможно.Най-много са оплакванията на гражданите от обслужването по линия №66.
В писмото до фирмите-превзовачи в Пловдив се заявява, че при продължаващи оплаквания , общината ще спре субсидиите и компенсациите по тези линии и за тези автобуси.
Едновремнно с това днес на публично обсъждане се подлага темата за Условията за движението и паркирането на автомобили в Стария град.
Идеята е дискусия да сондира нагласите на хората, които живеят и работят в архитектурно-старинния резерват, след като Пловдивският Общински съвет утвърди наредбата за организацията на движението в града.
Специфичността на Стария град се определя от наличието на множество жилищни, обществени сгради, и туристически обекти.
В момента върви и одобрението на плана за управление на Стария град от Общината, след направена проверка миналото лято от Министерство на културата за стопанисването на паметниците на културата.