Община Свиленград въведе електронна деловодна система за по-открито и по-ефективно обслужване на гражданите, съобщават от общинската администрация в града.
Във фоайето на администрацията се излъчва филм, който детайлно показва стъпките за ползване на интернет портала и въведените 28 електронни услуги.
Потребителите сами ще избират как да получат документа - в електронен вариант или на хартиен носител, добавят от администрацията.
Шест села в общината с интернет също са включени в електронната система. Кметовете им са обучени как да съдействат на населението за получаване на различни онлайн услуги от администрацията.
Три хиляди наръчника и брошури също разясняват на гражданите начините на ползване и предимствата на електронното обслужване.
С това приключи проектът "По-добри услуги, по-доволни граждани, осъществен от общината по програмата Административен капацитет.