България е известна с активната изборна търговия, а продаването и купуването на гласове се смята за нещо едва ли не нормално. Прословутите кебапчета, с които се пазарува уж ромския вот, се оказаха неподходяща тактика.
Изследване показа, че симпатията на избирателите наистина минава през вкусовите рецептори, само че зависи не от храната, а от алкохола.
Според проучване, цитирано от The Independent, любовта към определени видове напитки показвала политическите пристрастия на хората.
Данните показва, че в САЩ алкохолът без цвят като водка и джин се предпочита от демократите. Републиканците пък си падали по тъмните цветове и пийвали уиски.
Също така от алкохолните пристрастия зависела и активността на избирателите. Най-склонни да отидат до урните били пиячите на бяло вино. Най-незаинтересовани от вота били феновете на текила и йегермайстер.
Проучването показва, че отделните марки питиета също издават политическите пристрастия.