Рекламодателите се отдръпват от империята на Мърдок

Четири британски агенции са се отказали от договорите

по статията работи: Елена Коцева | 14.07.2011 | 09:25

Най-големите рекламни агенции във Великобритания са получили указания от компаниите и медийните агенции да не рекламират на сайтовете на трите британски издания на Рупърт Мърдок - The Sun, The Times и The Sunday Times.

Порталът The Marketing Week отбелязва, че това изискване в най-малка степен ще повлияе на The Times и The Sunday Times, които са с платен достъп.
Именно заради заплащането аудиторията на двата сайта е по-малко отколкото на The Sun, а освен това самите сайтове в по-малка степен предоставят пространство на реклама.

По данни на The Marketing Week, компаниите, които са се отказали от банери върху британските подразделения на корпорацията News International са от четири агенции - Tribal Fusion, Unanimis, Adconion и Jemm Media. Забраната за публикуване на реклами е започнала да действа постепенно от 4 юли и остава в сила и до днес.

От компанията Unanimis са посочили, че първоначално разпореждането е касаело само сайта на News of the World – изданието, което предизвика медийния скандал във Великобритания и което беше закрито.

После тази забрана се е разпростряла и върху останалите сайтове на британските издания на Ръпърт Мърдок.

След като се разрази скандала с подслушването от страна на таблоида News of the World рекламодателите започнаха да бойкотират империята на Мърдок.
В последния брой на вестника нямаше нито една реклама и това по решение на ръководството на News Corp.

В момента във Великобритания се води разследване за дейността на журналистите, като има вероятност то да се разпростре и върху други медии, собственост на магната Мърдок.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


5 Draga Mateeva 21.07.2011 | 14:11
Очаквана реакция от страна на рекламодателите. В тези среди най-важен е престижът, а след скандала с News of the World той е разрушен. Логично е медиите, обединени от един собственик, да прилагат сходства в методите за събиране на информация.
4 Свежка . 14.07.2011 | 11:36
При всички положения реномето на новинарската организация ще отиде по дяволите. Такива таблоиди трябва да бъдат изкоренени и премахнати. Цялата им дейност беше повече от неетична и се въртеше около разпръскането на съмнителна политическа пропаганда. Но в света всеки удар си има противоудар. Или както се казва - каквото повикало, такова отговорило.
3 Силвия Димитрова 14.07.2011 | 11:27
Сред отдръпналите се рекламодатели са Ford, Vauxhall, Mitsubishi Motors и др. Познавайки силното влияние на рекламата, те нямаше как да не се отдръпнат, след като обществото е на тръни. Скандалът избухна, когато излезе наяве, че служители на лондонския "News of the world" незаконно са подслушвали телефони на британски граждани. Това е голям удар по империята на медийния магнат, но надали ще доведе до нейния окончателен крах.
2 Илиян Илиев 14.07.2011 | 10:29
Напълно нормално след скандала, който се разрази около подслушването! Сега ще има големи загуби за Мърдок и ми е интересно какво ще направи, за да се измъкне!?
1 Станимира Георгиева 14.07.2011 | 10:29
Виждам залеза на монополизма на Мърдок. естествено, че никой няма да иска да рекламира в неговите вестници и телевизии. Поредната целенасочена кампания към някоя влиятелна личност, след Строс Кан, просто в един момент на някой са им пречили с номерата си, особено Мърдоковските и са решили да ги "елиминират". А той не е никак невинен..:)

ТВ програма

Кино

  • Сега Малки истории
  • 15:00 Уча, зная и играя детско шоу
  • 15:30 И Бог създаде жената игрален филм...
  • 17:00 Това го знам детско куиз шоу
  • 18:00 Имате среща с ... Диана Любенова...
  • 18:45 Спорт ТОТО
  • 19:00 С БНТ завинаги
  • 19:50 Разкажи ми приказка предаване за...
  • Сега "Бригада Нов Дом" - социален проект...
  • 16:00 "bTV разказва" - документална...
  • 16:30 "120 минути" - публицистично...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:40 "Защо, господин министър?" -...
  • 20:00 "Гласът на България" - музикално...
  • 22:30 "Хелбой" - фентъзи, екшън,...
  • 01:00 "Американски тюлени III: Живи или...
  • Сега "Обрати на любовта" - с уч. на Елис...
  • 16:00 "Да хванеш гората" - документална...
  • 16:30 "На фокус с Лора Крумова" -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 19:40 На фокус след новините
  • 20:00 "Пееш или лъжеш" (премиера) -...
  • 22:00 "Джурасик свят" - с уч. на Крис...
  • 00:30 "Майор Пейн" - с уч. на Албърт Хол,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.