Седмичните винетки за леки автомобили са били най-търсени от шофьорите по време на празниците, съобщават от консорциум "Разпространение на винетни стикери", който отговаря за дистрибуцията на стикерите.
В периода 24-27 март са подадени заявки за над 4000 винетни стикера. Почти 70% от тях са за седмични стикери за леки коли.
"Всички близо 3400 пункта за разпространение на винетки в страната бяха заредени със стикери преди почивните дни и бяха в пълна готовност да посрещнат увеличения трафик на автомобили и нуждата от винетки”, каза Кирил Димитров, управител на РВС.
От началото на годината са продадени близо 2,6 млн. стикера. Увеличение от 5% спрямо миналата година има в закупуването на дневни винетки за тежкотоварни автомобили от клас К1 и К2.
От началото на тази година от този вид са продадени 600 000 стикера.