"Софийска вода" отбелязва Световния ден в защита на правата на потребителя днес с допътване досвоите клиенти за предлаганите им услуги.
От дружеството очакват мнението на посетителите на Центровете за обслужване на клиенти, като подчертават, че оценката на клиентите е изключително важна за тях.
Столичани ще имат възможност да дадат идеи за повишаване на нивото на обслужване и мнението си за качеството на предоставяните от компанията услуги.
Компанията всяка година прави социологическо проучване сред клиентите си. Данните сочат, че тенденцията на повишаване на удовлетвореността от предоставяните услуги е устойчива за целия период на съществуване на дружеството.
През 2010 г. удовлетвореността на клиентите от цялостната дейност е 88,3 на сто. Проучването тази година цели да анализира постигнатото и да планира бъдещите ангажименти, посочват от дружеството.
Световният ден на потребителите има за цел да напомни за основните права на гражданите и да ги провокира, като ги накара да бъдат по-активни в отстояването им.
За първи път денят е отбелязан на 15 март 1983 г., а две години по-късно Общото събрание на ООН одобрява идеята датата да се чества като Световен ден за защита на потребителите. В България денят на потребителя официално се чества от 1991 г., се припомня в съобщението.