Напоследък са зачестили жалбите на граждани срещу работата на контрольорите в столичния градски транспорт.
По повод на това заместник управителят на Центъра по градска мобилност заяви пред БНР, че при условие че контрольор не се е представил , всеки гражданин може да направи справка в Центъра, при съмнение относно неговата легитимност.
Според него обаче в конфликтите между пътник и проверяващ не може да се каже кой е имал основание и кой не.
До спор се стигало обикновено, когато пътник не желае да заплати за използваната от него услуга, допълни той. Това не било оправдание, обаче за грубото поведение на някои служители, допълни той.
В същото време продължават засилените мерки за контрол на нередовните пътници в столичния градски транспорт. С цел ограничаване броя на гратисчиите, предстои въвеждането на електронното таксуване и в автобусите.