Twitter търси начини да увеличи рекламния си простор ("рийча"), а последната инициатива на социалната мрежа за бързи съобщения се състои в тестове на "промотирани туитове", които излизат дори на потребителите, които не са се логнали в системата.
Това означава, че дори ако не сте потребител на Twitter, но разглеждате Twitter профили с цел намирането на любопитни туитове, ще станете свидетели на множество реклами.
TechCrunch допълва, че за момента Twitter само тества новата рекламна практика, при това, единствено в Web варианта на социалната мрежа. Както отбелязахме, това означава, че рекламни пана ще се появяват не само на потребителите, които не са се логнали в системата, но и на тези, които все още нямат Twitter регистрация.
Рекламодателите ще имат абсолютно същия достъп и инструменти, с които разполагат при работата си с регистрирани потребители. Това не е първият път, в който Twitter тества нещо подобно – по-рано през годината социалната мрежа с над 300 милиона потребители работи с Google за популяризиране на терсенето на туитове.
Когато тестовият период завърши (липсва информация в каква продължителност ще е въпросният), има голяма вероятност рекламите да нахлуят още по-вихрено, в доскоро доста изчистената визия на социалната мрежа.