Предвид факта, че Apple планира преминаване към AMOLED дисплеи след няколко години, е ясно, че технологията се превръща във все по-масова. Дори и без гиганта от Купертино обаче, AMOLED дисплеите печелят все по-голям пазарен дял.
Статистика, получена от пазара в Южна Корея показва, че в рамките на третото тримесечие на 2016 година пуснатите в продажба AMOLED дисплеи са се увеличили с цели 35 процента. Тоест, говорим за сериозен ръст спрямо предходното тримесечие.
Още по-впечатляващи са данните за общо 79 милиона мобилни дисплея, реализирани на пазара. Или двойно повече, спрямо същия период на предходната година. С увеличаващите се продажби спадат и производствените разходи, а общата генерирана сума от OLED панели за третото тримесечие на 2015 година е 3,29 милиарда долара.
Общият пазарен дял на AMOLED панелите е достигнал 18%, а доминиращ производител е Samsung. 95,8 процента от реализираните дисплеи са производство на корейския гигант.
За протокола, Samsung e лидер и при производството на панели за смратфони като цяло. Пазарният му дял е 38,5 процента, следван от японците от JDI със 17 процента. Трети е LG със 13,8 процента.