Немският спортен гигант Adidas прекрасно знае, че в днешния бързо развиващ се пазар технологиите са неизменна част от всеки бизнес. В този ред на мисли Adidas закупи фитнес технологично ориентираната компания Runtastic за скромните 240 милиона долара.
Двете компании са на мнение, че сделката е "перфектна партия", а също, че тя ще помогне на Adidas да "отприщи спортните си познания".
Бонусът за моментните ползватели на Runtastic, е, че компанията ще продължи да съществува като отделно звено в Adidas, чиято бизнес политика и направление ще се промени минимално.
За немския гигант това означа допълнителни финансови приходи и повече технологични възможности. Например Runtastic ще помогне на именитата спортна марка да бъде в крак с развитието на технологичната фитнес индустрията, при която наличието на добро приложение е толкова важно, колкото са и маратонките, които използват атлетите.
Runtastic притежава доста популярен софтуер за следене на физическата активност, като Adidas се надява с негова помощ компанията да бъде по-сериозен конкурент на лидера Nike и останалите играчи на пазара.
Runtastic има значителни познатия и в сферата на виртуалната реалност, която през 2016 година би следвало да бъде най-модерният технологичен тренд.