В резултат Тим Кук публикува съобщение на китайски на страницата на Apple, в което се казва, че производителят на iPhone "много сериозно е взел предвид становищата", изказани за политиката му в страната.
"Ние осъзнахме, че липсата на комуникация по време на процесите е довела до това външният свят да смята, че Apple са арогантни и че не обръщат внимание на потребителските отзиви", написа по случая Тим Кук.
В извинението си Тим Кук призна, че компанията му "има да учи още много неща" по отношение на действията и комуникационните си практики в Китай и че ще преосмисли част от политиките си на гаранциите на продуктите.
Така изпълнителният директор на Apple обеща да предостави нови компоненти за iPhone, в това число и задни капaци, които безплатно да заместят всички счупени части в моделите iPhone 4 и iPhone 4S.
Досега китайските потребители трябваше да плащат по 80 долара за подмяна на счупен заден капак на телефона си, докато в страни като Южна Корея, Великобритания и Австралия замяната става безплатно. Това породи критики, че Apple прилага двойни стандарти.
Китай е вторият по големина пазар за американската компания. Там голяма част от нейните продукти са добре приети и се радват на голяма популярност, въпреки мощната конкуренция на корейската Samsung и тайванската HTC.
Още бизнес новини от Econ.bg:
Мъж написа компютърна програма, която върши работата му