Globul се отчете с по-ниска печалба, но с ръст на клиентите

Потреблението на клиентите на оператора достига 151 минути на месец

по статията работи: Деляна Петкова | 04.08.2011 | 13:41

През второто тримесечие на годината телекомуникационната компания Globul записа спад на печалбата от 6.8% спрямо същия период на годината. Компанията е спечелила 38.5 млн. евро, а приходите ѝ за периода са 101.4 млн. евро.

Спадът на общите приходи е в рамките на малко над 4 на сто, допълват от компанията.

Средното месечно потребление на клиентите на оператора през второто тримесечие на годината достигна 151 минути на месец или с 13% повече от същия период на миналата година. Средният приход от един потребител достигна 15,70 лв., което е с 10% по-малко от второто тримесечие на миналата година.

В същото време обаче клиентите по абонаментни програми на оператора се увеличават с 11% и вече са 2.4 млн. Това представлява около 60% от всички потребители на Globul.

През второто тримесечие потребителите на компанията се увеличават с 2.1% и вече надхвърлят 4 млн.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България.

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Borislav Bonev 04.08.2011 | 19:41
Нека да припомним, че печалбата е краен резултат от дейността на предприятието и реално представлява разликата между приходите и разходите. От тази гледна точка, не би трябвало компания като Глобул да се притеснява след като изобщо е излязла на печалба. Толкова фирми и банки фалираха в световен мащаб от финансовата криза, так че нека се радват и на по-малката си печалба.
3 Стамена Георгиева Георгиева 04.08.2011 | 16:57
След като един от операторите се подигра с клиентите си и една година си сменя софтуера, от Глобул спечелиха. Радвам се, че не надписват сметките така, както преди и вече съм по-доволна от тях, затова скоро надали ще си сменя мобилния оператор.
2 V D 04.08.2011 | 15:43
Хората нямат пари, напълно разбираемо е да се ограничават и да не говорят толкова много. Оператора в същото време предлага изгодни програми с много безплатни минути и всеки гледа да плаща само таксата си без да се олива в разговорите. Те пак да се радват, че имат увеличение на новите си клиенти, че някои нямат и толкова.
1 Ива Хинова 04.08.2011 | 13:57
Доста странно, защото от началото на годината отбелязват ръст в клиентите, обясним с отлива от друг телеком, но не и в печалбите, което от друга страна пък, никак не ме изненадва, тъй като те водят една от най-агресивните и подомолни кампании спрямо клиентите си и ми се струва, че загубиха огромна част от първите си абонати. Но нищо чудно, както ни лъжат с договорите, така да правят и със статистиката.

ТВ програма

Кино

  • Сега Студио Х: Кръвен баща игрален филм...
  • 00:45 Туризъм.бг /п/
  • 01:45 Малки истории /п/
  • 02:45 Бразди /п/
  • 03:15 Олтарите на България
  • 03:30 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:00 Панорама с Бойко Василев /п/
  • 05:00 Иде нашенската музика /п/
  • Сега ПРЕМИЕРА: "Господин Шоколад" -...
  • 01:00 "Древни суперструктури" -...
  • 02:10 "Търси се…" - токшоу с водещи Меги...
  • 03:10 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 04:15 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 04:45 "Мистър Пибоди и Шърман" -...
  • 05:10 "Да живее крал Джулиън" -...
  • 06:00 "Светът на здравето" - здравно...
  • Сега "007 координати: Скайфол " - с уч....
  • 01:20 "Секс запис " - с уч. на Джейсън...
  • 03:00 "Всички мои утрешни дни" - с уч. на...
  • 04:40 "Любов от миналото" - с уч. на...
  • 06:00 "Иконостас"
  • 06:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.