Резултатите в Google ви се струват малко по-различни? Не, това не е случайно – гигантът от Пало Алто съобщи, че е нанесъл промени дизайна на резултатите си при търсене през традиционните настолни компютри.
Въпросните включват промени на начина, по който излизат както органичните резултати, така и на рекламите в десткоп версията на търсачката. Виждаме, че в новия дизайн са премахнати линиите за подчертаване, уголемени са размерите на ползваните шрифтове и най-важното – променени са начините, по който рекламите биват етикетирани като такива, съобщава "Машабъл".
Наложените промени изглежда са част от по-сериозен редизайн на резултатите, с които Google експериментират от октомври миналата година. Тогава компанията от Пало Алто започна да нанася подобни промени в резултатите при търсене през мобилните устройства.
Тогава обяснението бе, че те ще направят рекламите по-изчистени и оптимизирани за работа със сензорни дисплеи.
Най-голямата промяна сега се състои в начина, по който се индетифицират AdWodrs – таргетираните реклами. В новия изглед Google са премахнали розовата сянка, която излиза зад тях в резултатите. Вместо това този тип реками са етикиетирани с малка жълта кутийка, носеща надписа "ad”.
Източник: Google