Услугата Google Fiber е на път да промени завинаги начина, по който функционира телевизионната реклама. На първо време ексклузивно за зрителите в Канзас Сити, САЩ.
Идеята на гиганта, разбира се, е в най-близко бъдеще да преобърне цялата телевизионна индустрия.
По същество, в следващите няколко седмици Google ще разпространи малка, но революционна, следящата излъчването на телевизионни реклами програма, представена за първи път по-рано днес в рамките на Adweek.
Програмата ще се възползва от услугите на Google Fiber, отбелязва Engadget. Високоскоростната интернет услуга на Google, към която върви и телевизионната услуга на компанията, ще бъдат достъпни за зрителите на Канзас Сити, Прово и Остин.
Идейната характеристика на програмата на Google? Компанията от Маутин Вю цели да продава телевизионна реклама по начина, по който продава уеб базирана такава. С други думи показваните реклами ще бъдат таргерирани към всеки отделен потребител, с цел да бъдат релевантни спрямо интересите на всеки.
Притесненията идват от факта, че услугата ще изисква от зрителите да жертват част от своите лични данни.