Преди няколко години у нас бяха хит еднодневните рекламни екскурзии, по време на които находчиви представители на различни компании представяха новите си артикули. И ако случайно някой се излъже да си купи нещо, след това разбираше, че супер изгодната оферта не била точно такава.
Нещо подобно има план да предлага и гигантът Google, само че без никакви уловки. Специални таксита на компанията ще превозват пътниците безплатно до киното или любимия им ресторант. Всъщност стойността на курса ще се поема от рекламодателите, които по този начин щели да печелят още повече клиенти.
След време има идея тази услуга да се извършва не само от шофьори на Google. Системата обаче ще работи със съществуващия софтуер на компанията, наречен AdWords. Проектът предвижда местните фирми да се състезават за мястото си, а рекламите за него ще бъдат показвани на автобусни и влакови гари, както и на павилиони за вестници и списания.
Окончателният избор на реклами ще бъде правен с помощта на специален алгоритъм. Той ще определя сумата посредством това колко ще струва пътуването на заведенията и колко пари е възможно да се спечелят от продажбите по места.
Рекламодателите ще имат възможност да използват различни трикове, за да привлекат повече клиенти и да ги задържат при себе си – отстъпки, купони, безплатен паркинг и каквото още се сетят. Единственото неудобство е, че някой фирми – например строителните, ще бъдат принудени да инвестират в по-скъпи недвижими имоти, които са близо до местата с висок трафик. Така обаче със сигурност ще увеличат приходите си в бъдеще, пише Daily Mail.