Популярният сайт Groupon, който продава талони за намаления при покупка на стоки или услуги, обяви планове за разширяването на дейността си към Азия.
Компанията ще стартира сайтове в Хонконг, Тайван, Филипините и Сингапур, чрез покупката на сайтове с дневни предложения за намаление uBuyiBuy, Beeconomic и Atlaspost. Стойността на сделките обаче засега остава в тайна.
Всъщност Groupon издаде намеренията си да превземе Азия още през лятото. През август компанията пусна сайт в Япония. А цялата активност в последните месеци става на фона на слуховете за апетитите на Google да погълне компанията.
Американската Groupon е създадена през ноември 2008 година. Днес тя предлага изгодни намаления за 33 млн. потребители от 35 държави.
С помощта на купоните и колективните оферти, потребителите са пестили милиони при покупката на стоки или услуги от стартирането на уебсайта досега. В компанията работят около 3 хил. души.