Тайванският производител на смартфони HTC планира да произвежда единствено модели от среден и висок клас. Решението е взето въпреки спада на продажбите в последно време, причинен най-вече от силната конкуренция от страна на Apple, Samsung и останалите големи играчи в сектора, информира BGR News.
"Не искаме да разрушим своя бранд имидж", коментира изпълнителният директор на HCT Питър Чоу в интервю за Wall Street Journal. "Наблягаме на по-качествените материали, за да правим по-добри продукти, които предлагат по-добро преживяване. Много от клиентите харесват това".
Изявлението на Чоу идва в момент, в който мнозина наблюдатели започват да поставят под въпрос сегашната стратегия на HTC. Докато компании като Motorola и Samsung пускат на пазара устройства от нисък клас за процъфтяващия китайски пазар, Чоу и колегите му поддържат позицията, че HTC няма да прави "евтини телефони", за да увеличава пазарния си дял.
Вместо това тайванската компания планира да заложи на силен маркетинг и да увеличи разпространителката си мрежа, така че да започне да печели от новите пазари огромните азиатски държави.
Изпълнителният директор на HTC каза, че се предвижда за тази година доставките в Китай да нараснат трикратно в сравнение с тези от миналата. Сериозен ръст се предвижда и при продажбите в Индия и други нови пазари.