IBM с облачно мениджърско предложение

Компанията ускорява Smarter Commerce чрез услуги, насочени към маркетинг мениджърите и мениджърите в отдел „Покупки и доставки”

по статията работи: Ивайло Коралски | 20.09.2012 | 12:01
IBM с облачно мениджърско предложение
IBM

Американския гигант IBM обяви нов софтуер и услуги, които ще помогнат на маркетинг мениджърите, тези в отдел "Покупки и доставки” и други ключови мениджъри да постигнат по-бързо желаните бизнес резултати. С новите си предложения IBM се надява компаниите да могат да съгласуват своите бизнес инициативи с предпочитанията на индивидуалния потребител.

Новия облачно базиран софтуер и услуги разширяват тяхната инициатива Smarter Commerce. По този начин се дават нови възможности на бизнеса да си осигури лоялни клиенти в дългосрочен план.

Новите предложения на компанията включват:

• IBM Маркетинг център – IBМ SmartCloud решение, което интегрира дигиталните анализи с маркетинг възможности в реално време. По този начин маркетинг директорите ще предвиждат и посрещат по-успешно нуждите на потребителите, като анализират техните модели на пазаруване и съответно им предоставят персонализирани предложения. 

• Нови SmarterCommerce Managed предложения, които помагат на клиентите по-бързо и ефективно да управляват дейностите, свързани с електронната търговия.  

• Ново предложение за управление на стратегическото снабдяване (Strategic Supply Management), достъпно в търговските обекти и под формата на облачно решение, което ускорява и подобрява управлението на доставките, риска и цялостното изпълнение. 

Според маркетинг проучване, проведено от IBM, 48% от маркетолозите вярват, че подобрената инфраструктурна на технологията ще им позволи да посрещат по-успешно нуждите на потребителите, които все по-често си взаимодействат с марката посредством множество канали. Чрез новите възможности, маркетинг директорите ще предоставят по-персонализирани преживявания за клиентите, съобразени с индивидуалните им нужди и желания. За да гарантира устойчив успех, приложението ще осигурява автоматизирано маркетинг проследяване, дигитални анализи и анализи на кампаниите, които измерват ефективността на вложените усилия, с възможност да бъдат регулирани в реално време. 

Маркетинг мениджърите би следвало да могат бързо и лесно да превърнат данните, предоставени от потребители, в персонализирани оферти по имейл или уебсайт (включително в мобилната мрежа). Например, маркетинг директор на банка ще може да анализира две кампании едновременно и да измери ефективността на двете по отделно за различните потребителски групи и сегменти. С тази информация маркетинговият отдел ще определи в реално време коя от двете кампании е била по-успешна по отношение посрещане нуждите на клиента. 

Мениджърите в отдел "Покупки и доставки” ще получават цялостен поглед и контрол върху разходите, договорите, доставчиците на услуги и процесите. Новата версия също така ще подобри управлението на доставки. В допълнение, IBM ще подобри анализа на договорите по доставките и подобри отчетността за доставчици, категории и региони.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


1 Svetlin Rusev 20.09.2012 | 12:10
IBM усетиха на къде духа вятъра и че големите печалби няма да се вече от бизнеса с хардуер и го продадоха на китайците от Lenovo и се насочиха основно към софуерния бизнес,къдто както виждаме започват да предлагат и бизнес софуер в облака,където е и бъдещето.

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • 14:15 Арт детектив рубрика за лайфстайл и...
  • 14:30 Вечната музика
  • 15:00 Имало едно време … предметите
  • 15:15 Снежен свят тв филм /2 епизод/
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • Сега "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.2, еп.3 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • Сега "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.