LG цели да продаде 40 милиона смартфона до края на 2013 г.
Южнокорейският електронен производител направи заявката в понеделник (25 февруари), показвайки, че ще търси конкуренция с големите играчи на пазара, като Samsung и Apple.
Петият по големина производител на телефони в света, си поставя за цел да продава средно по 10 млн. апарата за всяко тримесечие и да удвои приходите си от новия клас смартфони, поддържащи новите 4G мрежи по стандарт LTE, съобщава Econ.bg.
Компанията, която бе на почетното трето място преди "ерата" на смартфоните, сега се опитва да се върне на лидерски позиции с апаратите от серията Optimus, особено със смартфона от висок клас Optimus G.
Маркетинговите и инженерните усилия явно дават резултати, защото за периода октомври-декември 2012 г. продажбите достигнаха до 8,6 млн. броя, което скок с 56% на годишна база.
Миналата седмица LG представи последния модел на Optimus G, разполагащ с уникален full HD екран с 2 млн. пиксела – два пъти повече от тези на телефоните със стандартни HD екрани. Компанията цели моделът да конкурира апарати като iPhone 5 и Galaxy S4, който ще излезе до дни.