Технологичната компания Motorola съобщи, че е инвестирала в покупката на дял от Catch Media. Размерът на инвестицията обаче засега остава в тайна.
Motorola е привлечена от една от разработките на компанията – Play Anywhere. Патентът е свързан с бързо развиващата се технология "облачен компютинг" (cloud computing). Най-общо тази технология позволява предоставянето на услуги чрез използването на ресурси от онлайн центрове, а не от ползваното устройство. Развитието на технологията е факт благодарение на технологиите за виртуализация.
Play Anywhere е специално разработена за смартфони и таблети. С помощта на платформата потребителите на Motorola ще могат напълно законно да ползват достъп до онлайн съдържанието на виртуални центрове. От компанията отбелязват, че основен интерес ще има към музикални и видеоколекции.
Платформата на Catch Media вече се използва в Европа. С нейна помощ Best Buy стартира услугата си Music Anywhere, предлагана от Carphone Warehouse във Великобритания. Очакванията са през 2011 година услугата да бъде достъпна и за потребителите в САЩ.