Социалната мрежа на News Corp – MySpace – и интернет компанията Google сключиха нов многогодишен договор за онлайн търсене и реклама, слагайки край на месеците несигурност за това дали досегашното им партньорство ще бъде подновено.
По силата на новите договорки Google ще захранва резултатите при търсене в MySpace и ще осигурява реклами при търсене, като ще предоставя и допълнителни рекламни услуги.
Финансовите условия на договора не се разкриват, съобщава Ройтерс.
Според сделката между двете компании от 2006 г. Google гарантира 900 млн. долара на News Corp срещу правото да продава таргетирани към потребителите на MySpace реклами, както и в някои други по-малки сайтове на групата.
Тогавашният договор беше за срок от три години, като изтече през юни 2010. През последните месеци компаниите продължиха да работят заедно с временно удължаване на договора, докато течаха преговорите за нова сделка.
В този период на разговори News Corp потърси и условията на Microsoft Corp и Yahoo, но в крайна сметка отново предпочете Google.
News Corp придоби MySpace през 2005 за 580 млн. долара. Наскоро сайтът бе трансформиран в социална мрежа за забавления с цел да се конкурира по-успешно с Facebook.