Социалната мрежа за микроблогове Twitter ще предлага на потребителите си т.нар. Promoted Tweets – кратки съобщения с рекламна цел, които ще се появяват в Timeline прозореца на последователите на определяна марка или компания, информира PhysOrg.com.
От Twitter заявяват, че ще започнат тестването на новата рекламна стратегия с ограничен брой компании, сред които Dell, Groupon, Microsoft, Red Bull, Starbucks JetBlue, LivingSocial и Virgin America.
Рекламните Tweet-ове ще бъдат предоставяни и от организации с идеална цел, като фондацията Make-A-Wish и Американския червен кръст.
Подобно на всеки друг нормален tweet, Promoted Tweets ще текат в Timeline секцията на акаунта и ще се появяват само по веднъж, а потребителите ще могат да ги изключват с едно кликване на мишката.
"Когато решаваме да следваме любимия си бранд, бизнес или благотворителна организация, сред първите неща, които очакваме, е да получим специално предложение или достъп до ексклузивно съдържание”, се казва в постинг на базираната в Сан Франциско компания.
В изявлението си авторите на проекта обясняват, че целта им е да предоставят на потребителите си "най-интереснaта и важна информация, предлагана от съответните организации".
Twitter се радва на експлозивен ръст от създаването си през 2006 г., но не е ясно до каква степен успява да преобразува своята популярност във финансови печалби.
Рекламните tweet-ове ще бъдат показвани единствено на акаунтите на потребителите на сайта Twitter.com и няма да се появяват през трети приложения за достъп до социалната мрежа.